Prime Yalta Rally Cíl: Náročná Yalta Rally zná svého vítěze a tím je Juho Hänninen s Mikko Markkulou se Škodou Fabia S2000.
FOTOGALERIE Z PODNIKU ZDE.
Výsledky v cíli
Dvanáctou rychlostní zkoušku vyhrává Kopecký před Hänninenem a Neuvillem. Čtvrtým časem konečně zabral Sandell.
Třináctá rychlostní zkouška se stala opět kořistí Kopeckého. Druhý čas zajel Mikkelsen a Neuville. Hänninen zajel čtvrtý čas a Bouffier pátý. Tím bylo rozhodnuto.
Bouffier sice na poslední zkoušce jel jako k ohni a vyhrál ji, ale Hänninenovi dal jen pět vteřin. Vítězem se tedy stal Juho Hänninen, druhý Bouffier a třetí Kopecký. ,
Dvoukolky vyhrál Raoux s Cliem R3.
Dalším podnikem je Ypres Rally 23.-25.6. 2011 v Belgii.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas
Po RZ 11
Boj na špici se přiostřuje. Druhou rz dne vyhrávává Kopecký a dává Bouffierovi 21 vteřin. Hänninen ztrác í na této zkoušce 21 vteřin také a v celkovém pořadí na něj ztrácí Bouffier už jen osm vteřin.
Třetí rz dne vyhrává opět Mikkelsen. Druhý je Bouffier, třetí Neuville a čtvrtý Hänninen. V celkovém pořadí ztrácí Bouffier na Hänninena jen 5,1 vteřiny. Bez šancí není ani Kopecký, který v případě defektu nebo jiné chyby je relativně na dostřel se ztrátou 44,7 vteřiny. Musí ale hlídat za sebou jedoucícho Mikkelsena. Sandell měl na RZ 10 defekt, který ve zkoušce měnil.
Juho Hänninen: "Ráno jsem prostě zaspal. Taky doufám, že Bryan nebude vyhrávat další zkoušky :-)"
Jan Kopecký: "Zkusím jet prostě totálně naplno"
Patric Sandell: "Letos je to samý defekt. Chytli jsme jej po startu RZ 10 a museli jsme kolo vymenit"
Bryan Bouffier: "Ještě to zkusíme, nechceme ale rozbít auto, to by bylo špatně. Uvidíme"
Kaarl Kruuda: "V posledním sjezdu jsme přišli o brzdy"
Po RZ 10
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas
Po RZ8:
Dnes se na Ukrajině hodně měnilo pořadí jednotlivých jezdců. Na průběžně vedoucí pozici se dostal Juho Hänninen.
Dnešek pořádně zamíchal pořadím. Do průběžného vedení se dostal Juho Hänninen. Druhý je Bryan Bouffier, ten měl na RZ5 technické problémy, ale naštěstí nenabral velkou časovou ztrátu. Třetí je Jan Kopecký, který byl také na RZ5 na chvíly mimo trať. Opět na RZ5 potkaly problémy i Thierry Neuvilla, který šel také mimo trať a ztratil 3,5 minuty.
Čtvrtý je tedy po dnešku Andreas Mikkelsen na Škodě Fabia S2000. Pátý je Guy Wilks na Peugeotu 207 S2000 a šestý je po včerejšku vedoucí Neuville.
RZ8 Orlinoje 2 - 28,95 km
Pořadí
Posádkavůz
Po RZ2:
AKTUALIZACE: Juho Hänninen dostal 10s penalizaci za ulitý start do RZ2. Propadl se tak na místo 11. Do nejlepší desítky po první etapě se díky tomu dostal P.G. Andersson na Protonu.
V pátekbyly pro účastníky soutěže na Ukrajině připraveny pouze dvě krátké zkoušky. Počtu dnešních ostrých kilometrů odpovídají také rozestupy mezi jednotlivými posádkami. Dnes totiž byly na programu dvě zkoušky, když jedna z nich měla 2 km a druhá 5,5 km. Nicméně na čele se usadil Thierry Neuville s Peugeotem 207 S2000. Na záda mu dýchá jeho kolega, Guy Wilks taktéž na Peugeotu 207 S2000.
Nejrychlejší Škoda Fabia je pilotována Juhem Hänninenem a je na průběžném třetím místě.
RZ2 Livadija - 5,49 km
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucíhoŠkoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.