Seznam jezdců kategorie SWRC doznal svoji finální podobu. Přihlásilo se deset jezdců, což je o dva méně než v loňském roce.
I přes malý zájem o start v tomto seriálu v rámci MS, se dá předpokládat, že v letošní sezoně budou boje velmi dramatické stejně jako v roce loňském. Na startu většiny soutěží se objeví mnohá zvučná jména. Ostatně dramatičnost potvrdila již první soutěž v Mexiku, kde po dramatickém průběhu a následné penalizaci Nassera Al-Attiyaha kraloval Martin prokop.
SWRC 2011 MEX JOR ITL GRC FIN DEU FRA ESP21 CFNRT Martin Prokop X X X X X X X22 Ott Tänak Ott Tänak X X X X X X X23 BWRT Nasser Al-Attiyah X X X X X X X24 Team QL Bernardo Sousa X X X X X X X25 Red Bull Škoda Juho Hänninen X X X X X X X26 ME3 Rally Team Karl Kruuda X X X X X X X27 Red Bull Škoda Hermann Gassner X X X X X X X28 P. S. Engineering Eyvind Brynildsen X X X X X X X29 Turán Motorsport Frigyes Turán X X X X X X X
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?