Toni Gardemeister to konečně dokázal. Od svého angažmá u Suzuki v MS v roce 2008 představil pro letošní rok konečně nějaký ucelený plán startů.
Na Finského sympaťáka čeká minimálně 8 závodů IRC s vozem Škoda Fabia S2000. Jeho program startuje na Kanárských ostrovech (od 14. do 16. dubna). Za svůj vstup do IRC může děkovat pneumatikářské společnosti Hankook, která ho bude podporovat.
"Škoda platí v IRC za velmi rychlé auto. Pneumatiky Hankook už v IRC jezdily i minulou sezonu. S naším programem jsem velmi spokojený. Už se nemohu dočkat testu, který mě ještě před startem na Kanárských ostrovech čeká. Pro Škodu už jsem v minulosti jezdil, a tak vím, jak dobrá tato auta mohou být," říká Toni.
Dále má Fin v plánu ještě soutěže na Korzice, Ukrajině, v Belgii, České republice, Maďarsku, Itálii a svůj program završí ve Skotsku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?