Toni Gardemeister to konečně dokázal. Od svého angažmá u Suzuki v MS v roce 2008 představil pro letošní rok konečně nějaký ucelený plán startů.
Na Finského sympaťáka čeká minimálně 8 závodů IRC s vozem Škoda Fabia S2000. Jeho program startuje na Kanárských ostrovech (od 14. do 16. dubna). Za svůj vstup do IRC může děkovat pneumatikářské společnosti Hankook, která ho bude podporovat.
"Škoda platí v IRC za velmi rychlé auto. Pneumatiky Hankook už v IRC jezdily i minulou sezonu. S naším programem jsem velmi spokojený. Už se nemohu dočkat testu, který mě ještě před startem na Kanárských ostrovech čeká. Pro Škodu už jsem v minulosti jezdil, a tak vím, jak dobrá tato auta mohou být," říká Toni.
Dále má Fin v plánu ještě soutěže na Korzice, Ukrajině, v Belgii, České republice, Maďarsku, Itálii a svůj program završí ve Skotsku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?