Sebastien Ogier má podle svých slov reálnou šanci na vítězství v druhém podniku WRC, Rally Guanajuato Mexico, která již zítra odstartuje v pátém největším mexickém městě, Leónu.
Francouzský mladík, v letošní sezoně jezdec Citroen Racing WRT svedl v loňském ročníku velmi vyrovnaný boj o druhé místo s Petterem Solbergem. I když v té době jezdec juniorky Citroenu vyhrál šest měřených úseků, tak mu nakonec Mr. Hollywood o pouhé 1,1 vteřiny stříbrný věnec sebral. V roce letošním však věří, že bude lépe.„Na tuto soutěž mám krásné vzpomínky. Loni jsme svedli vyrovnaný boj o druhé místo s Petterem Solbergem a věřím, že letos to bude ještě lepší. Troufám si tvrdit, že máme šanci na vítězství," řekl Ogier. K sebevědomému cíli by mladíkovi mohla napomoci startovní pozice. Odstartuje jako čtvrtý a nebude tak čistit trať. „Startovní pozice v první etapě je pro mě velmi výhodná, uvidíme," doplnil Ogier. Nebude to však mít vůbec jednoduché. Kromě loňského soupeře, Pettera Solberga, jezdců na Fordech se dá předpokládat, že největším soupeřem bude týmový kolega, Sebastien Loeb, který nebyl na mexické rozpálené šotolině poražen od roku 2006.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?