Bruno Magalhaes potvrdil dalších 7 startů v Intercontinental Rally Challenge pro letošní sezonu. Soutěže pojede za volantem Peugeotu 207 Super 2000 týmu Peugeot Sport Portugal. Vítěz jedné soutěže IRC se zúčastní soutěží na konci kalendáře na Kypru a ve Skotsku.
Magalhaes, který vloni skončil mezi jezdci na pátém místě, bude pokračovat v jeho tažení IRC na Rally Islas Canarias El Corte Ingles. Spolu se svým spolujezdcem, Paulem Gravem, se také zúčastní květnové Tour de Corse, červnové Geko Ypres Rally, červencové Sata Rallye Acores a srpnové Rali Vinho Madeira.
Rozpočet by měl dovolovat i další soutěže, týmový manažer, Carlos Barros, uvedl, že rozhodnutí o dalších soutěží padne až později během sezony. "Budeme se velice tvrdě snažit, ale víme, že budeme moci startovat minimálně na dalších sedmi soutěžích. Víme, že body z Kypru a ze Skotska (na těchto dvou soutěžích bude rozdáno více bodu, pozn. autora) budou důležité, ale potřebujeme sehnat ještě nějaké peníze, abychom se těch soutěží mohli zúčatnit."
Jen dodejme, že podle pravidel IRC se jezdcům do boje o titul počítá sedm nejlepších výsledků z celkových dvanácti možných.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?