Bruno Magalhaes potvrdil dalších 7 startů v Intercontinental Rally Challenge pro letošní sezonu. Soutěže pojede za volantem Peugeotu 207 Super 2000 týmu Peugeot Sport Portugal. Vítěz jedné soutěže IRC se zúčastní soutěží na konci kalendáře na Kypru a ve Skotsku.
Magalhaes, který vloni skončil mezi jezdci na pátém místě, bude pokračovat v jeho tažení IRC na Rally Islas Canarias El Corte Ingles. Spolu se svým spolujezdcem, Paulem Gravem, se také zúčastní květnové Tour de Corse, červnové Geko Ypres Rally, červencové Sata Rallye Acores a srpnové Rali Vinho Madeira.
Rozpočet by měl dovolovat i další soutěže, týmový manažer, Carlos Barros, uvedl, že rozhodnutí o dalších soutěží padne až později během sezony. "Budeme se velice tvrdě snažit, ale víme, že budeme moci startovat minimálně na dalších sedmi soutěžích. Víme, že body z Kypru a ze Skotska (na těchto dvou soutěžích bude rozdáno více bodu, pozn. autora) budou důležité, ale potřebujeme sehnat ještě nějaké peníze, abychom se těch soutěží mohli zúčatnit."
Jen dodejme, že podle pravidel IRC se jezdcům do boje o titul počítá sedm nejlepších výsledků z celkových dvanácti možných.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?