Bruno Magalhaes potvrdil dalších 7 startů v Intercontinental Rally Challenge pro letošní sezonu. Soutěže pojede za volantem Peugeotu 207 Super 2000 týmu Peugeot Sport Portugal. Vítěz jedné soutěže IRC se zúčastní soutěží na konci kalendáře na Kypru a ve Skotsku.
Magalhaes, který vloni skončil mezi jezdci na pátém místě, bude pokračovat v jeho tažení IRC na Rally Islas Canarias El Corte Ingles. Spolu se svým spolujezdcem, Paulem Gravem, se také zúčastní květnové Tour de Corse, červnové Geko Ypres Rally, červencové Sata Rallye Acores a srpnové Rali Vinho Madeira.
Rozpočet by měl dovolovat i další soutěže, týmový manažer, Carlos Barros, uvedl, že rozhodnutí o dalších soutěží padne až později během sezony. "Budeme se velice tvrdě snažit, ale víme, že budeme moci startovat minimálně na dalších sedmi soutěžích. Víme, že body z Kypru a ze Skotska (na těchto dvou soutěžích bude rozdáno více bodu, pozn. autora) budou důležité, ale potřebujeme sehnat ještě nějaké peníze, abychom se těch soutěží mohli zúčatnit."
Jen dodejme, že podle pravidel IRC se jezdcům do boje o titul počítá sedm nejlepších výsledků z celkových dvanácti možných.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.