Legenda soutěžních tratí, čtyřnásobný světový šampión, Juha Kankkunen, se chystá otestovat novou generaci WRC.
Čerstvý držitel rychlostního rekordu na ledě, který vytvořil na zamrzlém Baltském moři za volantem šestisetkoňového Bentley Continental Supersport vybavený pneumatikami Pirelli SottoZero – doufá v novou výzvu. „Nové WRC si chci na sto procent vyzkoušet. Chci mít porovnání se starými WRC, ale nemyslím si, že je čas se vrátit na soutěžní tratě,“ prohlásil Kankkunen.Finský veterán se již jednou vrátil. V loňském roce prožil úspěšnou Finskou rally za volantem Focusu WRC a konečné osmé místo v celkovém pořadí bylo vynikajícím výsledkem přesto, že před soutěží najezdil jen 70 kilometrů. V cíli však prohlásil, že to byla s největší pravděpodobností jeho poslední světová soutěž.Kankkunen by si měl pravděpodobně otestovat Ford Fiesta RS WRC, i když jeho spojení s Prodrive by naznačovalo spíše to, že usedne za volant Mini Countryman WRC.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?