Legenda soutěžních tratí, čtyřnásobný světový šampión, Juha Kankkunen, se chystá otestovat novou generaci WRC.
Čerstvý držitel rychlostního rekordu na ledě, který vytvořil na zamrzlém Baltském moři za volantem šestisetkoňového Bentley Continental Supersport vybavený pneumatikami Pirelli SottoZero – doufá v novou výzvu. „Nové WRC si chci na sto procent vyzkoušet. Chci mít porovnání se starými WRC, ale nemyslím si, že je čas se vrátit na soutěžní tratě,“ prohlásil Kankkunen.Finský veterán se již jednou vrátil. V loňském roce prožil úspěšnou Finskou rally za volantem Focusu WRC a konečné osmé místo v celkovém pořadí bylo vynikajícím výsledkem přesto, že před soutěží najezdil jen 70 kilometrů. V cíli však prohlásil, že to byla s největší pravděpodobností jeho poslední světová soutěž.Kankkunen by si měl pravděpodobně otestovat Ford Fiesta RS WRC, i když jeho spojení s Prodrive by naznačovalo spíše to, že usedne za volant Mini Countryman WRC.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?