Autosport magazin přišel s velmi zajímavou informací. Podle jejich informací totiž došlo k podpisu mnohamiliónové smlouvy mezi promotérem WRC, společností North One Sport, a Vladimirem Antonovem.
Tento ruský milionář je totiž jedním z vlastníků značky Saab. Podle některých informací by se nový Saab mohl po tratích WRC prohánět už příští rok. Jen dodejme, že tradiční švédskou značku vlastní Spyker.
Tyto informace vítá šéf Citroënu, Olivier Quesnell: „Můj prvotní dojem s North One TV byl takový, že jsme blízko konci. Dlouho jsme diskutovali o ničem. Ale teď se objevil ten ruský muž a hodně investoval. Jsem si jistý, že je to příslib pro budoucnost. Šéf FIA, Jean Todt, určitě požadoval velké záruky. Myslím, že na další tři čtyři roky by to mělo být OK.“
„Přichází Mini, přichází Volkswagen a vypadá to, že i Saab přichází. Takže každý rok říkáme: Příští rok to bude OK. Ale teď si myslím, že v roce 2013 bude vše v pořádku.“ Quesnel také říká, že noví výrobci jsou klíčem k úspěšné budoucnosti sportu. Byly zde určité tendence zapomínat na klasické značky.
„Každý preferuje, když přichází noví výrobci, takže když vidíte tuto tiskovou zprávu od North One TV a FIA, tak pořád mluví jen o Mini a na Ford a Citroën se skoro nedostane. Je to trochu frustrující, ale my doufáme, že přijde VW a Mini a my zůstaneme pořád na vrcholu.“
Saab by se do WRC měl vrátit s novým modelem 9-1 nebo 9-2.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?