Autosport magazin přišel s velmi zajímavou informací. Podle jejich informací totiž došlo k podpisu mnohamiliónové smlouvy mezi promotérem WRC, společností North One Sport, a Vladimirem Antonovem.
Tento ruský milionář je totiž jedním z vlastníků značky Saab. Podle některých informací by se nový Saab mohl po tratích WRC prohánět už příští rok. Jen dodejme, že tradiční švédskou značku vlastní Spyker.
Tyto informace vítá šéf Citroënu, Olivier Quesnell: „Můj prvotní dojem s North One TV byl takový, že jsme blízko konci. Dlouho jsme diskutovali o ničem. Ale teď se objevil ten ruský muž a hodně investoval. Jsem si jistý, že je to příslib pro budoucnost. Šéf FIA, Jean Todt, určitě požadoval velké záruky. Myslím, že na další tři čtyři roky by to mělo být OK.“
„Přichází Mini, přichází Volkswagen a vypadá to, že i Saab přichází. Takže každý rok říkáme: Příští rok to bude OK. Ale teď si myslím, že v roce 2013 bude vše v pořádku.“ Quesnel také říká, že noví výrobci jsou klíčem k úspěšné budoucnosti sportu. Byly zde určité tendence zapomínat na klasické značky.
„Každý preferuje, když přichází noví výrobci, takže když vidíte tuto tiskovou zprávu od North One TV a FIA, tak pořád mluví jen o Mini a na Ford a Citroën se skoro nedostane. Je to trochu frustrující, ale my doufáme, že přijde VW a Mini a my zůstaneme pořád na vrcholu.“
Saab by se do WRC měl vrátit s novým modelem 9-1 nebo 9-2.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?