První kilometry na speciálních pneumatikách s hřeby čínské firmy Dmack dnes při testu absolvoval Martin Semerád se spolujezdcem Michalem Ernstem během testu v Norsku.
Společný test s Martinem Prokopem Semerád Rally teamu přinesl hodně informací o pro ně dosud neznámých pneumatikách. „Dnes jsme během testu ujeli zhruba 80 kilometrů na nových pneumatikách Dmack. Při testu vše fungovalo dobře a neztráceli jsme hřeby z pneumatiky. Pocit z jízdy byl dobrý a i časy byly podobné nebo lepší než na jiných pneumatikách. Uvidíme jak to bude během závodu, ale zatím jsem s volbou pneumatik spokojený,“ říkal Martin Semerád po testu.Pro Semerád Rally team začal výlet na sever do Švédska už v sobotu, kdy po vlastní ose vyrazil tým mechaniků s doprovodným truckem, soutěžním Mitsubishi Lancer EVO IX a tréninkovým vozem. Tým využil trajektu z německého Rostocku a v neděli se na místě setkal s posádkou, která sem dorazila letecky. „Na testu bylo sněhu na rychlostní zkoušce hodně, ale byli jsme dost na severu až v Norsku. Během dne se teploty pohybovaly stále kolem mínus pěti stupňů Celsia. Večer jsme absolvovali přejímky o hodně jižněji v Karlstadu a tady je sněhu jen velmi málo. Počasí by se v tomto směru ale mohlo zlepšit, protože právě nyní je hodně velká sněhová bouře,“ líčil v pondělí večer Martin Semerád na cestě z Karlstadu do Hagfors, odkud bude s Michalem Ernstem během úterý a středy vyrážet k seznamovacím jízdám rychlostních zkoušek Švédské Rally. Pro Semerád Rally team tak začíná týden severského dobrodružství.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?