První kilometry na speciálních pneumatikách s hřeby čínské firmy Dmack dnes při testu absolvoval Martin Semerád se spolujezdcem Michalem Ernstem během testu v Norsku.
Společný test s Martinem Prokopem Semerád Rally teamu přinesl hodně informací o pro ně dosud neznámých pneumatikách. „Dnes jsme během testu ujeli zhruba 80 kilometrů na nových pneumatikách Dmack. Při testu vše fungovalo dobře a neztráceli jsme hřeby z pneumatiky. Pocit z jízdy byl dobrý a i časy byly podobné nebo lepší než na jiných pneumatikách. Uvidíme jak to bude během závodu, ale zatím jsem s volbou pneumatik spokojený,“ říkal Martin Semerád po testu.Pro Semerád Rally team začal výlet na sever do Švédska už v sobotu, kdy po vlastní ose vyrazil tým mechaniků s doprovodným truckem, soutěžním Mitsubishi Lancer EVO IX a tréninkovým vozem. Tým využil trajektu z německého Rostocku a v neděli se na místě setkal s posádkou, která sem dorazila letecky. „Na testu bylo sněhu na rychlostní zkoušce hodně, ale byli jsme dost na severu až v Norsku. Během dne se teploty pohybovaly stále kolem mínus pěti stupňů Celsia. Večer jsme absolvovali přejímky o hodně jižněji v Karlstadu a tady je sněhu jen velmi málo. Počasí by se v tomto směru ale mohlo zlepšit, protože právě nyní je hodně velká sněhová bouře,“ líčil v pondělí večer Martin Semerád na cestě z Karlstadu do Hagfors, odkud bude s Michalem Ernstem během úterý a středy vyrážet k seznamovacím jízdám rychlostních zkoušek Švédské Rally. Pro Semerád Rally team tak začíná týden severského dobrodružství.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?