První kilometry na speciálních pneumatikách s hřeby čínské firmy Dmack dnes při testu absolvoval Martin Semerád se spolujezdcem Michalem Ernstem během testu v Norsku.
Společný test s Martinem Prokopem Semerád Rally teamu přinesl hodně informací o pro ně dosud neznámých pneumatikách. „Dnes jsme během testu ujeli zhruba 80 kilometrů na nových pneumatikách Dmack. Při testu vše fungovalo dobře a neztráceli jsme hřeby z pneumatiky. Pocit z jízdy byl dobrý a i časy byly podobné nebo lepší než na jiných pneumatikách. Uvidíme jak to bude během závodu, ale zatím jsem s volbou pneumatik spokojený,“ říkal Martin Semerád po testu.Pro Semerád Rally team začal výlet na sever do Švédska už v sobotu, kdy po vlastní ose vyrazil tým mechaniků s doprovodným truckem, soutěžním Mitsubishi Lancer EVO IX a tréninkovým vozem. Tým využil trajektu z německého Rostocku a v neděli se na místě setkal s posádkou, která sem dorazila letecky. „Na testu bylo sněhu na rychlostní zkoušce hodně, ale byli jsme dost na severu až v Norsku. Během dne se teploty pohybovaly stále kolem mínus pěti stupňů Celsia. Večer jsme absolvovali přejímky o hodně jižněji v Karlstadu a tady je sněhu jen velmi málo. Počasí by se v tomto směru ale mohlo zlepšit, protože právě nyní je hodně velká sněhová bouře,“ líčil v pondělí večer Martin Semerád na cestě z Karlstadu do Hagfors, odkud bude s Michalem Ernstem během úterý a středy vyrážet k seznamovacím jízdám rychlostních zkoušek Švédské Rally. Pro Semerád Rally team tak začíná týden severského dobrodružství.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.