Spolujezdec Seba Loeba Daniel Elana, který dokončil stou Rallye Monte Carlo na celkově 52. místě, popsal svoje zvláštní pocity z dokončení úvodního podniku Intercontinental Rally Challenge.
Elena, který s Loebem zaznamenal na sedačce spolujezdce sedm titulů mistrů světa a pět vítězství na Rallye Monte Carlo, se velmi vzácně objevil sám za volantem Citroënu DS3 R3.
"Byla to zvláštní výsada, nejen rally dokončit, ale projet si Col de Tutrini za volantem," který si do Monte Carla přišel odpočinout od práce spolujezdce. "Z rally mám obrovský zážitek, ale teď mám opět na práci jiné povinnosti."
Elenovi nakonec patřila v cíli dvacátá pátá příčka mezi "dvoukolkami" v IRC 2WD Cupu, který vyhrál Korsičan Pierre Campana. Jen pět příček před Elenou doknčil úřadující mistr IRC 2WD Cupu Harry Hunt, který ztratil už v první zkoušce sedm minut, když se při předjíždění pomalejšího auta dostal mimo trať.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?