Freddy Loix by mohl být uchazečem o korunku mistra Intercontinental Rally Challenge poté, co oznámil, že se letos zúčastní dalších šesti soutěží.
40letý Belgičan v roce 2010 vyhrál se Škodou 3 soutěže. Na Rally Monte Carlo, která se jela minulý týden, dojel druhý. Freddy by se měl objevit ještě na Rally Grand Canaria, Korzice, Ypres, Madeiře, ve Zlíně a na Sanremu. Na všech soutěžích pojede se Škodou Fabia.
V IRC se každému jezdci do konečného hodnocení počítá sedm nejlepších výsledků. Loix tak může zabojovat o titul IRC, ale nesměl by si dovolit ani jeden špatný výsledek, tedy žádné selhání jeho ani techniky.
"S tímto programem jsem extrémně spokojený. Ale vzhledem k tomu, že nemám žádnou náhradní rally, tak musím být hodně opatrný. Pod tlakem však pracuji bez problémů, takže to nebude problém," říká Freddy.
Freddy bude navigován opět belgickým spolujezdcem Fredericem Miclottem. Pár se také zúčastní dvou soutěží šampionátu v Belgii.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?