Freddy Loix by mohl být uchazečem o korunku mistra Intercontinental Rally Challenge poté, co oznámil, že se letos zúčastní dalších šesti soutěží.
40letý Belgičan v roce 2010 vyhrál se Škodou 3 soutěže. Na Rally Monte Carlo, která se jela minulý týden, dojel druhý. Freddy by se měl objevit ještě na Rally Grand Canaria, Korzice, Ypres, Madeiře, ve Zlíně a na Sanremu. Na všech soutěžích pojede se Škodou Fabia.
V IRC se každému jezdci do konečného hodnocení počítá sedm nejlepších výsledků. Loix tak může zabojovat o titul IRC, ale nesměl by si dovolit ani jeden špatný výsledek, tedy žádné selhání jeho ani techniky.
"S tímto programem jsem extrémně spokojený. Ale vzhledem k tomu, že nemám žádnou náhradní rally, tak musím být hodně opatrný. Pod tlakem však pracuji bez problémů, takže to nebude problém," říká Freddy.
Freddy bude navigován opět belgickým spolujezdcem Fredericem Miclottem. Pár se také zúčastní dvou soutěží šampionátu v Belgii.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?