Už to tak vypadá, že to letos značka Proton myslí se šampionátem IRC vážně. Přímo pro něj totiž angažovala P.-G. Anderssona a hledá k němu parťáka.
Giandomenico Basso i tým Proton startovali na Rally Monte Carlo. Oba však s trošku jiným výsledkem. Basso soutěž dokončil na bodech, Protony byly oba ze hry již po prvním dni. Ital teď dostal nabídku Proton testovat.
Dlouholetý jezdec továrního Abarthu nastupoval s vozem z Turína v minulosti jak v IRC tak i v Italském národním šampionátu.
Proton má pro letošek pod smlouvou už tři jezdce: Alister McRae a Chris Atkinson budou jezdit Asijsko-Pacifický šampionát (národní pro Proton) a P.G. Anderssona by měl doplnit druhý jezdec pro IRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?