Giandomenico Basso, vítěz čtyř soutěží šampionátu IRC, neustále zrychluje. Ital, který byl po dlouhá léta zvyklý na Fiat Grande Punto S2000 se postupně sžívá s Peugeotem 207 S2000.
Basso, dlouholetý tovární jezdec italského Abarthu, za posledních pět let nejel s ničím jiným než s Fiatem Grande Punto S2000. Ital se rozhodl pro start v Monaku, úvodním podniku IRC 2011, ale s Peugeotem 207 S2000. Start je financován soukromými sponzory Bassa, ten se s vozem sžívá.
"V nastavení vozu jsou určitě ještě rezervy, ale já nechci dělat velké experimenty. Chci se především naučit hlavní charakteristiky vozu. Každá rychlostní zkouška se jede za rozdílných podmínek na rozdílné směsi pneumatik. Je tudíž velmi těžké si na vůz zvykat. Důvěra v auto se ale každým kilometrem zvyšuje," popisuje Basso.
Bassa ve středu odpoledne zdržely dva defekty. Dnešek dopoledne byl už bezproblémový. Bassovi ale moc nevyšly obě odpolední RZ (na první ztratil 1:15 a na druhé 2:45), a tak se celkově drží až na 11. místě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.