Francois Delecour připustil, že vozy kategorie Super 2000 jsou těžší na ovládání, než si představoval. Francois se vrátil na Rally Monte Carlo poprvé od roku 2002.
Francouz je nyní na průběžném druhém místě pouhých 28s za průběžně vedoucím Bouffierem, když měl dnes dobrou ruku při výběru pneumatik (více v on-line článku).
„Řídit tyto vozy je docela těžké. Je to více psychicky náročné než řídit WRC. Moc jsem netestoval, takže je auto pro mě pořád docela nové. Myslím, že bych ze sebe i z vozu mohl dostat ještě více. Chci jet rychleji. Znám tyto cesty velmi dobře, zkusím trochu zatlačit,“ říká vítěz Rally Monte Carlo z roku 1994.
„Včerejšek byl docela těžký, víte, bylo to nové auto, nový navigátor, nebo navigátor, se kterým nejezdím moc dlouho. A nesmíme zapomínat, že je to soukromý vůz, nemáme tovární podporu. Jsem rád, že nejsem moc daleko od Bryana (Bouffiera), on vůz zná mnohem lépe než já.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.