Kimi Räikkönen pojede v letošní sezoně jako soukromý jezdec za privátní tým Ice 1 Racing. Tým Citroën s ním neprodloužil smlouvu na starty ve svém druhém týmu - Citroën Junior.
Přihláška mistra světa formule 1 z roku 2007, Kimiho Räikkönena, přišla organizátorům Švédské rally na poslední chvíli. Fin sice nakonec nastoupí s vozem Citroën DS3 WRC, ale za soukromý tým Ice 1 Racing.
Navíc nový tým bude hned na první soutěži sezony servisovat dvě DS3 WRC. Kimiho tým se totiž bude ve Švédsku starat i o vůz Pettera Solberga. Původně se očekávalo, že pojede Solberg ve Švédsku pod hlavičkou Citroën Junior týmu nebo Petter Solberg World Rally týmu. Nejasnosti ohledně týmu, za který bude Petter letos jezdit, nedokázal objasnit ani manažer jeho týmu, Ken Reese.
"Pro další rally v Mexiku zatím stále nevíme, jestli pojedeme pod hlavičkou Peter Solberg WRT nebo za nějaký tým Citroënu. To budeme muset ještě s Citroënem ujasnit," říká Reese.
Šéf Citroënu, Olivier Quesnell, mezitím vyjádřil úmysl, podle něhož by se druhý tým Citroënu letos už nemusel jmenovat Juniorský: "Nepotřebujeme, aby se náš druhý tým jmenoval Juniorský, když vlastně žádného juniora nemáme."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?