Kimi Räikkönen pojede v letošní sezoně jako soukromý jezdec za privátní tým Ice 1 Racing. Tým Citroën s ním neprodloužil smlouvu na starty ve svém druhém týmu - Citroën Junior.
Přihláška mistra světa formule 1 z roku 2007, Kimiho Räikkönena, přišla organizátorům Švédské rally na poslední chvíli. Fin sice nakonec nastoupí s vozem Citroën DS3 WRC, ale za soukromý tým Ice 1 Racing.
Navíc nový tým bude hned na první soutěži sezony servisovat dvě DS3 WRC. Kimiho tým se totiž bude ve Švédsku starat i o vůz Pettera Solberga. Původně se očekávalo, že pojede Solberg ve Švédsku pod hlavičkou Citroën Junior týmu nebo Petter Solberg World Rally týmu. Nejasnosti ohledně týmu, za který bude Petter letos jezdit, nedokázal objasnit ani manažer jeho týmu, Ken Reese.
"Pro další rally v Mexiku zatím stále nevíme, jestli pojedeme pod hlavičkou Peter Solberg WRT nebo za nějaký tým Citroënu. To budeme muset ještě s Citroënem ujasnit," říká Reese.
Šéf Citroënu, Olivier Quesnell, mezitím vyjádřil úmysl, podle něhož by se druhý tým Citroënu letos už nemusel jmenovat Juniorský: "Nepotřebujeme, aby se náš druhý tým jmenoval Juniorský, když vlastně žádného juniora nemáme."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?