Giandomenico Basso bude řídit celkem netradičně Peugeot 207 S2000. Vůz mu bude servisovat soukromý italský tým Friulmotor. Navigátorem bude, jako obvykle, Mitia Dotta.
"Chtěli jsme startovat s Fiatem Grande Punto S2000. Ale věci nešly tak hladce, jak bychom potřebovali. Přesednout do nového vozu po dlouhých pěti letech za volantem Fiatu je opravdu složité. Doufám, že nám tým Friulmotor nabídne plně konkurenceschopný vůz Peugeot 207 S2000," říká 37letý Ital.
"Na soutěž jsme se bohužel nemohli připravit tak, jak bychom si přáli. Ale o to větší motivace to pro nás je. Nechceme se vzdát," připouští Basso. Tovární jezdec Fiatu ale bude mít velkou podporu v italských fanoušcích, kteří si tradičně ve velmi hojném počtu najdou cestu do jižní Francie: "Všem fanouškům, kteří budou stát kolem tratí s italskou vlajkou, bych chtěl vzkázat, že budou v autě se mnou."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.