Giandomenico Basso bude řídit celkem netradičně Peugeot 207 S2000. Vůz mu bude servisovat soukromý italský tým Friulmotor. Navigátorem bude, jako obvykle, Mitia Dotta.
"Chtěli jsme startovat s Fiatem Grande Punto S2000. Ale věci nešly tak hladce, jak bychom potřebovali. Přesednout do nového vozu po dlouhých pěti letech za volantem Fiatu je opravdu složité. Doufám, že nám tým Friulmotor nabídne plně konkurenceschopný vůz Peugeot 207 S2000," říká 37letý Ital.
"Na soutěž jsme se bohužel nemohli připravit tak, jak bychom si přáli. Ale o to větší motivace to pro nás je. Nechceme se vzdát," připouští Basso. Tovární jezdec Fiatu ale bude mít velkou podporu v italských fanoušcích, kteří si tradičně ve velmi hojném počtu najdou cestu do jižní Francie: "Všem fanouškům, kteří budou stát kolem tratí s italskou vlajkou, bych chtěl vzkázat, že budou v autě se mnou."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?