Andreas Mikkelsen dokončil testy svého nového vozu, Škoda Fabia S2000, týmu Škoda UK. Mladík testoval na jihu Francie. Test byl zaměřen na Rally Monte Carlo.
Test začal o víkendu, posádka testovala Fabii S2000 na sněhových a ledových površích kolem Allos. Cílem testu bylo, aby si Andeas vyzkoušel rozdílné směsi pneumatik Michelin na kluzkém povrchu a na klikatých cestách, které vedly z kopce a do kopce.
V neděli večer se tým přesunul k Saint Auban, kde byly cesty rychlejší a sušší. I zde Mikkelsen zkoušel různé druhy pneumatik Michelin. "Byl to dobrý test Fabie ve Francii. Bylo to naposledy, co jsem se s vozem svezl před Rally Monte Carlo. Smyslem testu bylo vyzkoušet si vůz na různých površích s různým nastavením a obutím," říká Andreas.
"Bude to pro mě první Rally Monte Carlo, takže to bude pochopitelně velmi složité. Na této soutěži je zvláště těžký výběr gum. Měli jsme ale dobré testy a s přípravou na soutěž jsem velmi spokojený," usmívá se Mikkelsen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.