Bratři Henning a Petter Solbergovi budou pokračovat ve své vzájemné rivalitě nejen v MS, ale i v rámci šampionátu IRC, konkrétně na Rally Monte Carlo, která startuje v průběhu tohoto měsíce.
Pro oba Nory to znamená jejich premiérový start v IRC. Stejně jako v MS budou mít oba rozdílnou techniku. Henning pojede s M-Sportem vyvíjenou Fiestou S2000, Petter usedne do Peugeotu 207 S2000. Oba znají tuto rally z dob, kdy patřila do MS.Henninga bude navigovat jeho spolujezdkyně Ilka Minorová, která musela vynechat závěr sezony MS kvůli zranění z domácího rakouského šampionátu. Petter se bude moci klasicky spolehnout na diktát Chrise Pattersona.I když Petter během své kariéry posbíral více úspěchů než jeho starší bratr Henning, bude to právě Henning, kdo bude mít více zkušeností s vozem S2000. Nor s ním totiž startoval v sezoně 2010 na vybraných podnicích MS.„Proti sobě závodíme již mnoho let, takže tohle nebude žádná změna. Stejně jako já, i Hennig, je zde z lásky k závodění. I když je o dva roky starší, tak si nemyslím, že by kterýkoliv z nás mohl mít díky věku výhodu. Má více zkušeností s S2000,“ říká Petter.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.