Bratři Henning a Petter Solbergovi budou pokračovat ve své vzájemné rivalitě nejen v MS, ale i v rámci šampionátu IRC, konkrétně na Rally Monte Carlo, která startuje v průběhu tohoto měsíce.
Pro oba Nory to znamená jejich premiérový start v IRC. Stejně jako v MS budou mít oba rozdílnou techniku. Henning pojede s M-Sportem vyvíjenou Fiestou S2000, Petter usedne do Peugeotu 207 S2000. Oba znají tuto rally z dob, kdy patřila do MS.Henninga bude navigovat jeho spolujezdkyně Ilka Minorová, která musela vynechat závěr sezony MS kvůli zranění z domácího rakouského šampionátu. Petter se bude moci klasicky spolehnout na diktát Chrise Pattersona.I když Petter během své kariéry posbíral více úspěchů než jeho starší bratr Henning, bude to právě Henning, kdo bude mít více zkušeností s vozem S2000. Nor s ním totiž startoval v sezoně 2010 na vybraných podnicích MS.„Proti sobě závodíme již mnoho let, takže tohle nebude žádná změna. Stejně jako já, i Hennig, je zde z lásky k závodění. I když je o dva roky starší, tak si nemyslím, že by kterýkoliv z nás mohl mít díky věku výhodu. Má více zkušeností s S2000,“ říká Petter.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?