Bruno Magalhaes letos v IRC nebyl zrovna moc výrazný. Dokázal ale vyhrát svoji první soutěž a nyní věří, že jeho zkušenosti ho posunou dopředu.
Třicetiletý rodák z Lisabonu letos dosáhl svého prvního vítězství v IRC na Sata Rallye Açores a sezónu v týmu Peugeot Sport Portugal zakončil na celkovém pátém místě. V sezóně 2011 s ním jako spolujezdec bude znovu startovat Paulo Grave. Závodní program se zatím dolaďuje, účast na jubilejní Rallye Monte Carlo je však jistá.
"Určitě budu mít tento rok více šanci, protože jsem nasbíral více zkušeností," nechal se slyšet Portugalec. "Samozřejmě tu pro mě budou opět nějaké nové soutěže, ale pokud to tak bude pro všechny, myslím, že budu silnější. Nabral jsem totiž více zkušeností s nastavením vozu."
"Uprostřed minulé sezóny jsem se v hodnocení jezdců pohyboval na třetím místě. Myslím, že zkušenosti, které mám, mě posunou dopředu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?