Bruno Magalhaes letos v IRC nebyl zrovna moc výrazný. Dokázal ale vyhrát svoji první soutěž a nyní věří, že jeho zkušenosti ho posunou dopředu.
Třicetiletý rodák z Lisabonu letos dosáhl svého prvního vítězství v IRC na Sata Rallye Açores a sezónu v týmu Peugeot Sport Portugal zakončil na celkovém pátém místě. V sezóně 2011 s ním jako spolujezdec bude znovu startovat Paulo Grave. Závodní program se zatím dolaďuje, účast na jubilejní Rallye Monte Carlo je však jistá.
"Určitě budu mít tento rok více šanci, protože jsem nasbíral více zkušeností," nechal se slyšet Portugalec. "Samozřejmě tu pro mě budou opět nějaké nové soutěže, ale pokud to tak bude pro všechny, myslím, že budu silnější. Nabral jsem totiž více zkušeností s nastavením vozu."
"Uprostřed minulé sezóny jsem se v hodnocení jezdců pohyboval na třetím místě. Myslím, že zkušenosti, které mám, mě posunou dopředu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.