Kimi Räikkönen má dle Autosportu během několika týdnů podepsat smlouvu s Citroënem v nejvyšší kategorii rally - World Rally Championship.
O bývalém šampionovi Formule 1 se v posledních měsících hodně spekulovalo. Hovořilo se o možném návratu do F1 či o přestupu k Fordu v rallye. Jeho zájem o Renault vychladl poté, co detaily a jednání pronikly na veřejnost. Naposledy se hovořilo o přestupu k Fordu ve WRC, kde měl nastupovat v týmu sponzorovaném společností Monster s Kenem Blockem.
Sportovní ředitel Citroenu Olivier Quesnel řekl, že francouzský tým by si ho rád udržel. Podle dobře informovaných zdrojů Autosportu již Räikkönen souhlasil s tím, že zůstane v juniorském týmu Citroenu i v sezóně 2011 a bude tak stavět na zkušenostech, které získal v letošním roce.
Kimi v McLarenu MP4/21
"Očekáváme, že Kimi zde bude i příští rok. Hovořil s několika lidmi o jistých věcech, ale zůstane tady. Bylo nám řečeno, že se dohodli," uvedl nejmenovaný zdroj ze zákulisí Citroenu.Nejlepším výsledkem Fina v letošní sezóně WRC bylo páté místo v Turecké rally. Světlým momentem kromě několika karambolů bylo i vítězství v první rychlostní zkoušce Německé rally. Jakmile bude smlouva oficiálně podepsaná a potvrzena, měl by si Räikkönen vyzkoušet svůj nový Citroën DS3 WRC během několika prvních lednových týdnů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?