Kimi Räikkönen má dle Autosportu během několika týdnů podepsat smlouvu s Citroënem v nejvyšší kategorii rally - World Rally Championship.
O bývalém šampionovi Formule 1 se v posledních měsících hodně spekulovalo. Hovořilo se o možném návratu do F1 či o přestupu k Fordu v rallye. Jeho zájem o Renault vychladl poté, co detaily a jednání pronikly na veřejnost. Naposledy se hovořilo o přestupu k Fordu ve WRC, kde měl nastupovat v týmu sponzorovaném společností Monster s Kenem Blockem.
Sportovní ředitel Citroenu Olivier Quesnel řekl, že francouzský tým by si ho rád udržel. Podle dobře informovaných zdrojů Autosportu již Räikkönen souhlasil s tím, že zůstane v juniorském týmu Citroenu i v sezóně 2011 a bude tak stavět na zkušenostech, které získal v letošním roce.
Kimi v McLarenu MP4/21
"Očekáváme, že Kimi zde bude i příští rok. Hovořil s několika lidmi o jistých věcech, ale zůstane tady. Bylo nám řečeno, že se dohodli," uvedl nejmenovaný zdroj ze zákulisí Citroenu.Nejlepším výsledkem Fina v letošní sezóně WRC bylo páté místo v Turecké rally. Světlým momentem kromě několika karambolů bylo i vítězství v první rychlostní zkoušce Německé rally. Jakmile bude smlouva oficiálně podepsaná a potvrzena, měl by si Räikkönen vyzkoušet svůj nový Citroën DS3 WRC během několika prvních lednových týdnů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?