Giandomenico Basso ještě stále pracuje na svém vybavení na Rally Monte Carlo. Pro jubilejní ročník připadá v úvahu buď Peugeot, nebo Fiat.
Startovní listina Rally Monte Carlo čítá ještě několik otazníků. I když již byla oznámena jména všech startujících na jubilejním 100. ročníku soutěže, která se koná od 18. do 22. ledna 2011, není ještě u některých známo, s čím pojedou. Právě třeba Giandomenico Basso ještě neví, s čím pojede. Původně měl startovat s Fiatem Abarth R3T 500.
Pokud však chce 37letý jezdec bojovat o vítězství, potřebuje jiné auto. Momentálně připadají v úvahu dvě možnosti. Jednou je privátní Fiat Grande Punto nasazený privátním týmem. Druhou je Peugeot 207 S2000 italského týmu Friulmotor. Start bude zaplacen privátními sponzory. Francouzský speciál je novějším vozem, ale Ital Grande Punto zná jako své boty, jezdí s ním totiž již od roku 2006.
„Musím si ještě vybrat tu nejlepší možnost. Je jedno, pro co se rozhodneme, pojedeme v privátním týmu. Soutěž již z minulosti znám. Chtěli bychom se prezentovat co nejlépe. Na Monte potřebujete trochu štěstí, snad však budeme v pozici, ze které budeme moci vytěžit nějakou výhodu,“ říká Basso.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?