Giandomenico Basso ještě stále pracuje na svém vybavení na Rally Monte Carlo. Pro jubilejní ročník připadá v úvahu buď Peugeot, nebo Fiat.
Startovní listina Rally Monte Carlo čítá ještě několik otazníků. I když již byla oznámena jména všech startujících na jubilejním 100. ročníku soutěže, která se koná od 18. do 22. ledna 2011, není ještě u některých známo, s čím pojedou. Právě třeba Giandomenico Basso ještě neví, s čím pojede. Původně měl startovat s Fiatem Abarth R3T 500.
Pokud však chce 37letý jezdec bojovat o vítězství, potřebuje jiné auto. Momentálně připadají v úvahu dvě možnosti. Jednou je privátní Fiat Grande Punto nasazený privátním týmem. Druhou je Peugeot 207 S2000 italského týmu Friulmotor. Start bude zaplacen privátními sponzory. Francouzský speciál je novějším vozem, ale Ital Grande Punto zná jako své boty, jezdí s ním totiž již od roku 2006.
„Musím si ještě vybrat tu nejlepší možnost. Je jedno, pro co se rozhodneme, pojedeme v privátním týmu. Soutěž již z minulosti znám. Chtěli bychom se prezentovat co nejlépe. Na Monte potřebujete trochu štěstí, snad však budeme v pozici, ze které budeme moci vytěžit nějakou výhodu,“ říká Basso.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.