Kubica málem vyhrál

Kubica, Robert
Kubica, Robert, foto: www.cioccocentromotori.it
Tomáš Urban 19. prosince 2010 20:46
Sdílej:

+ VIDEO:Velká bitva byla svedena na Rally il Ciocchetto v Itálii. Velmi dobře jel Kubica, ale štěstí mu nakonec nepřálo.

V rally startovala  v sobotu. V těžkých podmínkách na sněhu a namzlých cestách se velmi dařilo Kubicovi s Renaultem Clio Williams. Dokázal být nejrychlejší na dvou rychlostních zkouškách, a do RZ4 dokonce celkově vedl. Porážel i speciály S2000.  Pátá rychlostní zkouška byla zrušena pro neprůjezdnost tratě. Po šesté Rz se ujal vedení Travaglia s Puntem S2000. Kubica byl druhý jen o tři vteřiny. Rosseti nedokončil provní etapu pro poškzení levého zadního kola.

V sedmé rychlostní zkoušce se polský pilot pokusil zaútočit. Na Travagliu ztrácel jen necelé tři vteřiny. Bohužel polský pilot trefil zídku a poškodil geometrii. Dojel do cíle rychlostní zkošuky, ale na Travagli ztratil tři minuty. Travaglia tak vedl před Vitem s Fiestou S2000 o 36 vteřin. Kubicovo Clio bylo ve večerním servisu praveno. Rosseti poškodil levé zadní kolo už v sobotu dopoledne.

V noci se změnilo počasí, napadl další sníh a teplota klesla pod mínus dva. Tato zima znamenala, že do druhého dne neodstartoval Kubica, jehož Clio se nepodařilo nastartovat v uzavřeném parkovišti. Travaglia po celý den udržoval vedení. Vito se přiblížil na 26 vteřin, ale na zkušeného pilota neměl. Travaglia tak zvítězil.

"Jsem moc rád, že se mi podařilo zvítězit v tak těžké soutěži. Bylo to moje 61. vítězství": říkal Travaglia a pokračoval: "Rally byla sice krátká, ale tady šlo o každý centimetr cesty, které letos byly moc kluzké. Byl to vlastně takový můj debut na sněhu a vyšel na výbornou, " končí Ital

19. RALLY INTERNAZIONALE IL CIOCCHETTO1. Renato Travaglia/Lorenzo Granai (I) Fiat Punto Abarth S2000 23.45,882. Gianluca Vita/Simona Girelli (I) Ford Fiesta S2000 +38,603. Manrico Falleri/Sauro Farnocchia (I) Lancia Delta Integrale 16V +53,20 (1. FA8)4. Danilo Ameglio/Massimo Marinotto (I) Peugeot 106 Rallye +1.48,04 (1. A6)5. Federico Santini/Pietro Brugiati (I) Renault Clio R3 +1.49,60 (1. R3C)6. Cristiano Matteucci/David Castiglioni (I) Renault Clio S1600 +1.55,43 (1. A-S1600)7. Antonello Matiz/Clio Pittino (I) Subaru Impreza Diesel +2.10,81 (1. N3)8. Ivan Cominelli/Marcello Pozzi (CH/I) Renault Clio RS +2.18,82 (2. N3)9. Andrea Marucci/Richard Gonella (I) Renault Clio S1600 +2.25,45 (2. A-S1600)10. Roberto Vescovi/Giancarla Guzzi (I) Fiat 500 Abarth +2.26,21 (1. R3T)

Kompletní výsledky najdete ZDE

 

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.