Pro Citroën racing začíná v nadcházející sezoně nová etapa nejen nasazením nového speciálu Citroën DS3 WRC, ale také nasazením nové dvojice jezdců. Týmovým kolegou fenomenálního a již osminásobného Mistra světa Sebastiena Loeba bude jeho jmenovec Sebastien Ogier, který střídá Dani Sorda doposud spolehlivou dvojku týmu.
Ogierovi, který v letošním roce dokázal vyhrát dvě soutěže v Portugalsku, Japonsku a vyzkoušel si na dvou soutěžích i pozici týmového kolegy Loeba nebude v nadcházející sezoně stačit jen role týmové dvojky. Prozradil to francouzskému deníku L'Equipe a to i přesto, že závěr letošní sezony mladíkovi zase tak dobře nevyšel. V závěrečných třech soutěžích se nevyvaroval chyb, bodoval jen šestým místem ve Francii, z čehož vykrystalizovalo konečné čtvrté místo v šampionátu. V nové sezoně chce však být mnohem lepší.
Bude se Sebastien Ogier takto usmívat po celou sezonu 2011?
„Ano, konec sezony jsem pokazil opakovanými chybami, ale nelituji vynaloženého rizika. Teď se již plně soustředím na příští sezonu, jsem velmi motivován,“ řekl Ogier k pokaženému závěru letošní sezony. „Do nové sezony jdu s velkými ambicemi, chci vyhrávat. Sebastien Loeb je také jen člověk a já chci být nejlepší. Týmová politika je jasná. Sezonu začneme na stejné startovní čáře, nikdo nebude jednička ani dvojka a já chci, aby to tak vydrželo co nejdéle,“ doplnil Ogier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?