Andreas Mikkelsen po té, co byl Škodou UK potvrzen na příští rok, prohlásil, že chce patřit v IRC mezi nejžhavější kandydáty o titul.
Již před několika dny jsme vás informovali chystaném přestupu Nora Mikkelsena do týmu Škoda UK. Nyní tým potvrdil jeho podpis a předpokládá se, že by měl za volantem faceliftované fabie S2000 startovat na deseti podnicích IRC. K dispozici by měl mít vůz stejné specifikace, jako tovární jezdci Kopecký a Hänninen.
"Jsem velmi šťastný z toho, že jsem byl osloven s možností přidat se do rodiny Škoda, když mi byla ze strany Škody UK nabídnuta účast v příštím roce v IRC," nechal se slyšet Mikkelsen. "Je to fantastický další krok mé kariéry, dostat místo v týmu se všemi zkušenostmi od Škody Motorsport. Mým cílem bude příští rok získat titul. Nic víc, nic míň."
Robert Hazelwood, šéf týmu Škoda UK, dodává: "S velkým potěšením vítáme Andrease v týmu Škoda UK. S kombinací Andreasova talentu, jeho zkušeností z mezinárodních soutěží, vítězného vozu toho ročníku Fabie S2000 a velmi blízkého vztahu s továrním týmem Škody je náš tým ve velmi dobré pozici."
"Velice se těšíme na tuto výzvu příštího ročníku a věříme, že s tím vším budeme příští rok schopni bojovat o titul v IRC," dodává Hazelwood.
Zdroj: www.skoda.co.uk
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?