Andreas Mikkelsen po té, co byl Škodou UK potvrzen na příští rok, prohlásil, že chce patřit v IRC mezi nejžhavější kandydáty o titul.
Již před několika dny jsme vás informovali chystaném přestupu Nora Mikkelsena do týmu Škoda UK. Nyní tým potvrdil jeho podpis a předpokládá se, že by měl za volantem faceliftované fabie S2000 startovat na deseti podnicích IRC. K dispozici by měl mít vůz stejné specifikace, jako tovární jezdci Kopecký a Hänninen.
"Jsem velmi šťastný z toho, že jsem byl osloven s možností přidat se do rodiny Škoda, když mi byla ze strany Škody UK nabídnuta účast v příštím roce v IRC," nechal se slyšet Mikkelsen. "Je to fantastický další krok mé kariéry, dostat místo v týmu se všemi zkušenostmi od Škody Motorsport. Mým cílem bude příští rok získat titul. Nic víc, nic míň."
Robert Hazelwood, šéf týmu Škoda UK, dodává: "S velkým potěšením vítáme Andrease v týmu Škoda UK. S kombinací Andreasova talentu, jeho zkušeností z mezinárodních soutěží, vítězného vozu toho ročníku Fabie S2000 a velmi blízkého vztahu s továrním týmem Škody je náš tým ve velmi dobré pozici."
"Velice se těšíme na tuto výzvu příštího ročníku a věříme, že s tím vším budeme příští rok schopni bojovat o titul v IRC," dodává Hazelwood.
Zdroj: www.skoda.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?