Andreas Mikkelsen po té, co byl Škodou UK potvrzen na příští rok, prohlásil, že chce patřit v IRC mezi nejžhavější kandydáty o titul.
Již před několika dny jsme vás informovali chystaném přestupu Nora Mikkelsena do týmu Škoda UK. Nyní tým potvrdil jeho podpis a předpokládá se, že by měl za volantem faceliftované fabie S2000 startovat na deseti podnicích IRC. K dispozici by měl mít vůz stejné specifikace, jako tovární jezdci Kopecký a Hänninen.
"Jsem velmi šťastný z toho, že jsem byl osloven s možností přidat se do rodiny Škoda, když mi byla ze strany Škody UK nabídnuta účast v příštím roce v IRC," nechal se slyšet Mikkelsen. "Je to fantastický další krok mé kariéry, dostat místo v týmu se všemi zkušenostmi od Škody Motorsport. Mým cílem bude příští rok získat titul. Nic víc, nic míň."
Robert Hazelwood, šéf týmu Škoda UK, dodává: "S velkým potěšením vítáme Andrease v týmu Škoda UK. S kombinací Andreasova talentu, jeho zkušeností z mezinárodních soutěží, vítězného vozu toho ročníku Fabie S2000 a velmi blízkého vztahu s továrním týmem Škody je náš tým ve velmi dobré pozici."
"Velice se těšíme na tuto výzvu příštího ročníku a věříme, že s tím vším budeme příští rok schopni bojovat o titul v IRC," dodává Hazelwood.
Zdroj: www.skoda.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.