Honorování hvězd IRC na Kypru

Rally Monte Carlo
Rally Monte Carlo, foto: www.ircseries.com
iAdam 8. listopadu 2010 14:00
Sdílej:

Hvězdy letošního IRC se na Kypru sešli ke slavnostnímu udílení cen. Podívejte se s námi, kdo byl ohodnocen.

Za přítomnosti Geraldina Filiola, ředitele promotéra IRC, a Antonisa Michaelidesa, předsedy Kyperské automobilové asociace, byly korunováni nejúspěšnější soutěžící šampionátu IRC. Ohodnoceni byly jak jezdci v celkovém pořadí i ve "dvoukolkami", tak i značky v obou kategoriích.

"Čtvrté sezóna IRC byla velmi úspěšná," vystoupil s krátkou řačí Geraldine Filiol. "Jsme velmi hrdí na směr, kterým se IRC díky účasti nových značek, zařazením nových podniků a díky živým televizním vstupům začalo ubírat. Živé televizní vstupy pokryly všechny zkoušky z premiéry v Monta Carlu, vysílali jsme i rally na Sardinii, ve Skotsku a na Kypru."

Škoda dosáhla historického úspěchu, tak měli její zástupci důvod k radosti. Zleva: Petr Starý, Jan Kopecký, Michal Hrabánek, Juho Hänninen a Mikko Markkula; zdroj: ircseries.com

"Ačkoliv je IRC stále ještě mladým šampionátem, už teď má velice pevný základ s velkým počtem hodnotných účastníků. Zatímco se příští rok posuneme zase o kus dopředu, budeme dále udržovat svěží, dynamický a originální duch IRC," nechal se dále slyšet Filiola.

Ceny v prvním třem posádkám v celkovém hodnocení IRC předal Marinos Sizopoulos, členem Kyperského parlamentu. Ohodnoceni byli:

První místo: Juho Hänninen a Mikko Markkula (Škoda Motorsport),druhé místo: Jan Kopecky a Petr Stary (Škoda Motorsport),třetí místo: Kris Meeke a Paul Nagle (Peugeot UK).

Letošní nejúspěšnější posádka: Juho Hänninen (vpravo) a Mikko Markkula na Škodě; zdroj: ircserie.com

Nejúspěšnější týmy ohodnotil Andreas Gavrielides, starosta Yermasoyia. Ceny převzali:

První místo: Michal Hrabánek za značku Škoda,druhé místo: Laurent Guyot za Peugeot a třetí místo: Peter Martin za M-Sport.

Oceněni byli i účastnící 2WD Cupu.

Harry Hunt a Sebastian Marshall jako nejúspěšnější posádka "dvoukolek",Peugeot (nenu převzal Laurent Guyot) za vítězství mezi značkami 2WD Cupu aM-Sport (cenu převzal Peter Martin) za druhé místo mezi značkami 2WD Cupu.

Vítězoví 2WD Cupu, Britové Harry Hunt a Sebastian Marshall; zdroj: ircseries.com

Turkyně Burcu Cetinkaya a Cicek Guney byly oceněny jako první dámská posádka, která bodovala v IRC. Pro body si dojely ve Skotsku sedmým místem. Ceny byly předány také soutěžícím z Love Cyprus Golden Stage Rally. Colin McRae IRC Flat Our Trophy of the Year obdržel loňský šampion Kris Meeke.

Zdroj: ircseries.com

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.