Napínavé souboje se odehrály v posledním závodě rakouského mistrovství.
Dva dny se závodilo v posledním závodě Rakouského mistrovství. První den měl mírně navrch Harrach s Lancerem EVO IX. Jen tři desetiny za ním byl Baumschlager s Fabií S2000. Dále byl Aigner s EVO X. Větší ztrátu měl Waldherr s VW POlo S2000.
Do závodu odstartovalo i několik českých posádek. Po prvním dnu byl 17. Liška, 18. Pertlíček oba s Lancery EVO X, IX. Robert Čaloun první den nedokončil, když na RZ5 skončil se svým Fordem Coswort mimo trať.
Druhý den začal nejlépe zkušený Baumschlager. Rozhodla až devátá RZ kde dostal Harrach dvanáct vteřin, které už nedokázal stáhnout. Celkově tedy zvítězil Baumschlager a stal se mistrem. Druhý skončil Harrach, který se stal vicemistrem. Třetí dojel Aigner. Waldherr, kterému šlo o titul vicemistra získal málo bodů a v tabulce tedy skončil třetí.
To ještě ale nebylo vše. Výsledky mimo prvního místa zůstávají neoficiální, protože Waldherr podal protest na Harracha (Lancer EVO IX, DiTech racing team). Předmětem protestu je technika Harracha, tedy úpravy vozu Lancer EVO IX. Celkově jde o 24 bodů, které kdyby připadly Waldherrovi, stal by se vicemistrem on.
Z českých posádek se do cíle dostal pouze na 18. místě Pertlíček a 54. byl Čaloun s Fordem (desátý v historicích). Liška odstoupil v RZ 9 na technickou závadu.
Výsledky v časech
1.Raimund Baumschlager-Thomas Zeltner A Škoda Fabia S2000 1:45:30.7 2.Beppo Harrach-Andreas Schindlbacher A Mitsubishi Evo IX +22.6 3.Aigner Andreas-Daniela Ertl A Mitsubishi Evo X A +42.5 4.Dávid Botka-Zsolt Szenner H Mitsubishi Evo IX +2:03.3 5.Manfred Stohl-Daniela Stummer A Mitsubishi Evo IX (CNG) +2:35.8 6.Andreas Waldherr-Bernhard Ettel A VW Polo S2000 +2:57.8 7.Mario Saibel-Ursula Mayrhofer A Mitsubishi Evo X +3:04.2 8.Öcsi Balázs-János Balogh H Mitsubishi Evo IX +3:47.7 9.Attila Rongits-László Hannus H Mitsubishi Evo IX RS +4:16.5 10.József Trencsényi-Attila Vinoczai H Mitsubishi Evo IX +4:57.9
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.