Již včera jsme vás informovali o tom, že Wilks opouští Škodu. Ve stejný den však zástupci týmu Škoda UK potvrdily, že chtějí pokračovat dál, byť bez Wilkse. A mají velké ambice.
Škoda UK, která v seriálu IRC tvoří satelitní tým k tovární Škodě Motorsport, oznámila, že hodlá příští sezónu pokračovat. Tým povzbuzený solidními výsledky z letošní sezóny má v plánu příští rok startovat na deseti podnicích. Guy Wilks, který tým reprezentoval, dosáhl několika pódiových umístění a právě boj o stříbrné spříčky by měl být pro tým cílem na příští sezónu.
"V letošní sezóně jsme zaleji několik velmi dobrých výsledků," uvádní Robert Hazelwood, týmový šéf. "Naše účinkování v seriálu IRC mělo velmi pozitivní ohlas mezi zákazníky, obchodními zástupci a samotní zaměstnanci se velice těší na pokračování tohoto projektu v nadcházející sezóně. Jsme velmi hrdí na to, že můžeme být součástí Škody Motorsport, která v letošní sezóně vybojovala double - tedy jak pohár mezi konstruktéry, tak mezi jezdci. A Již teď se těším na to, jak příští rok zaútočíme na příčky nejvyšší."
Podaří se Britům sehnat plnohodnotnou náhradu za Guye Wilkse?
Tým určitě uvidíme na úvodním podniku v Monte Carlu, dále by měl startovat v Argentině, na Barumce, ve Skotsku a v Itálii. Další starty zatím nejsou jisté. Tým však nyní čeká hledání nového jezdce, protože Wilks odchází k Peugeotu. Otázkou tedy zústává, kdo nakonec do Fabie týmu Škoda UK usedne a zda tým dokáže s novým jezdcem navázat na výkony Wilkse.
Zdroj: rallybuzz.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.