Již včera jsme vás informovali o tom, že Wilks opouští Škodu. Ve stejný den však zástupci týmu Škoda UK potvrdily, že chtějí pokračovat dál, byť bez Wilkse. A mají velké ambice.
Škoda UK, která v seriálu IRC tvoří satelitní tým k tovární Škodě Motorsport, oznámila, že hodlá příští sezónu pokračovat. Tým povzbuzený solidními výsledky z letošní sezóny má v plánu příští rok startovat na deseti podnicích. Guy Wilks, který tým reprezentoval, dosáhl několika pódiových umístění a právě boj o stříbrné spříčky by měl být pro tým cílem na příští sezónu.
"V letošní sezóně jsme zaleji několik velmi dobrých výsledků," uvádní Robert Hazelwood, týmový šéf. "Naše účinkování v seriálu IRC mělo velmi pozitivní ohlas mezi zákazníky, obchodními zástupci a samotní zaměstnanci se velice těší na pokračování tohoto projektu v nadcházející sezóně. Jsme velmi hrdí na to, že můžeme být součástí Škody Motorsport, která v letošní sezóně vybojovala double - tedy jak pohár mezi konstruktéry, tak mezi jezdci. A Již teď se těším na to, jak příští rok zaútočíme na příčky nejvyšší."
Podaří se Britům sehnat plnohodnotnou náhradu za Guye Wilkse?
Tým určitě uvidíme na úvodním podniku v Monte Carlu, dále by měl startovat v Argentině, na Barumce, ve Skotsku a v Itálii. Další starty zatím nejsou jisté. Tým však nyní čeká hledání nového jezdce, protože Wilks odchází k Peugeotu. Otázkou tedy zústává, kdo nakonec do Fabie týmu Škoda UK usedne a zda tým dokáže s novým jezdcem navázat na výkony Wilkse.
Zdroj: rallybuzz.com
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?