Již včera jsme vás informovali o tom, že Wilks opouští Škodu. Ve stejný den však zástupci týmu Škoda UK potvrdily, že chtějí pokračovat dál, byť bez Wilkse. A mají velké ambice.
Škoda UK, která v seriálu IRC tvoří satelitní tým k tovární Škodě Motorsport, oznámila, že hodlá příští sezónu pokračovat. Tým povzbuzený solidními výsledky z letošní sezóny má v plánu příští rok startovat na deseti podnicích. Guy Wilks, který tým reprezentoval, dosáhl několika pódiových umístění a právě boj o stříbrné spříčky by měl být pro tým cílem na příští sezónu.
"V letošní sezóně jsme zaleji několik velmi dobrých výsledků," uvádní Robert Hazelwood, týmový šéf. "Naše účinkování v seriálu IRC mělo velmi pozitivní ohlas mezi zákazníky, obchodními zástupci a samotní zaměstnanci se velice těší na pokračování tohoto projektu v nadcházející sezóně. Jsme velmi hrdí na to, že můžeme být součástí Škody Motorsport, která v letošní sezóně vybojovala double - tedy jak pohár mezi konstruktéry, tak mezi jezdci. A Již teď se těším na to, jak příští rok zaútočíme na příčky nejvyšší."
Podaří se Britům sehnat plnohodnotnou náhradu za Guye Wilkse?
Tým určitě uvidíme na úvodním podniku v Monte Carlu, dále by měl startovat v Argentině, na Barumce, ve Skotsku a v Itálii. Další starty zatím nejsou jisté. Tým však nyní čeká hledání nového jezdce, protože Wilks odchází k Peugeotu. Otázkou tedy zústává, kdo nakonec do Fabie týmu Škoda UK usedne a zda tým dokáže s novým jezdcem navázat na výkony Wilkse.
Zdroj: rallybuzz.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?