Sébastien Loeb pochválil všechny techniky Citroënu, kteří se podíleli na tvorbě C4 WRC. Fenomenální Francouz je totiž s tímto vozem na asfaltovém povrchu 100% v zisku vítězství. Tuto statistiku už nelze překonat, protože nedávno odjetá Katalánská rally byla poslední světovou soutěží na asfaltu pro stávající vozy WRC.
Od doby, co byla C4 WRC představena, to se datovala sezona 2007, se odjelo v MS 15 asfaltových soutěží. Dvojice Loeb a C4 WRC vyhrála všechny tyto rally. Po posledním z 15 vítězství, o víkendu v Katalánsku, Loeb prohlásil: „Tohle auto je opravdu moje srdcová záležitost, protože jsem s ním zažil spoustu krásných momentů na všech površích.“
Sébastien Loeb na Monte Carlu 2007
„Počínaje Monte Carlem 2007 jsme za poslední čtyři roky vyhráli společně 15 asfaltových podniků. Tento víkend to pro nás bylo mnohem jednodušší než v předešlých, protože už je o titulu rozhodnuto,“ pokračoval Sébastien.
Seb Loeb na Monte Carlu 2008
Manažer Citroënu, Frederic Banzet, je s výkonností vozu velmi spokojen: „To, čeho Sébastien a Daniel dosáhli, je něco neuvěřitelného. Tři týdny po zisku dalšího titulu se dokázali motivovat k dalšímu fantastickému vítězství. Španělsko je pro Citroën druhým největším trhem, takže toto vítězství je velmi důležité i pro značku jako takovou.“
Seb Loeb v Irsku 2009
„Chtěl bych poblahopřát celému týmu, velice obdivuji jejich profesionalitu a svědomitost, se kterou se dokázali připravit na soutěž, ve které už vlastně o nic nešlo.“
Seb Loeb v Bulharsku 2010
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?