Sébastien Loeb pochválil všechny techniky Citroënu, kteří se podíleli na tvorbě C4 WRC. Fenomenální Francouz je totiž s tímto vozem na asfaltovém povrchu 100% v zisku vítězství. Tuto statistiku už nelze překonat, protože nedávno odjetá Katalánská rally byla poslední světovou soutěží na asfaltu pro stávající vozy WRC.
Od doby, co byla C4 WRC představena, to se datovala sezona 2007, se odjelo v MS 15 asfaltových soutěží. Dvojice Loeb a C4 WRC vyhrála všechny tyto rally. Po posledním z 15 vítězství, o víkendu v Katalánsku, Loeb prohlásil: „Tohle auto je opravdu moje srdcová záležitost, protože jsem s ním zažil spoustu krásných momentů na všech površích.“
Sébastien Loeb na Monte Carlu 2007
„Počínaje Monte Carlem 2007 jsme za poslední čtyři roky vyhráli společně 15 asfaltových podniků. Tento víkend to pro nás bylo mnohem jednodušší než v předešlých, protože už je o titulu rozhodnuto,“ pokračoval Sébastien.
Seb Loeb na Monte Carlu 2008
Manažer Citroënu, Frederic Banzet, je s výkonností vozu velmi spokojen: „To, čeho Sébastien a Daniel dosáhli, je něco neuvěřitelného. Tři týdny po zisku dalšího titulu se dokázali motivovat k dalšímu fantastickému vítězství. Španělsko je pro Citroën druhým největším trhem, takže toto vítězství je velmi důležité i pro značku jako takovou.“
Seb Loeb v Irsku 2009
„Chtěl bych poblahopřát celému týmu, velice obdivuji jejich profesionalitu a svědomitost, se kterou se dokázali připravit na soutěž, ve které už vlastně o nic nešlo.“
Seb Loeb v Bulharsku 2010
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?