Rally di Como, poslední podnik CIR vyhrál velmi těsně Luca Rossetti. Druhý v pořadí Jan Kopecký ztratil pouhou jednu vteřinu. Třetí místo obsadil Alessandro Perico.
Ve druhé etapě (první zde) zbývaly na posádky čtyři měřené úseky. Start do prvního z nich vyšel nejlépe Janu Kopeckému, který dokázal úvodní vložku vyhrát o šest vteřin před Lucou Rossettim a vyhoupl se do čela právě před tohoto italského pilota. Rozdíl mezi těmito „kohouty“ činil nicotných 0,9s. Na třetí místo se vrátil Paolo Andreucci, který na „bedně“ vystřídal s problémy jedoucího Bassa, který ztratil na třináctikilometrové vložce více jak 30s. Nejdelší vložka soutěže, stejně jako v první etapě téměř třicetikilometrová La Cavargna byla na pořadu jako druhá v první sekci druhé etapy a opět notně zamíchala pořadím. Bassovi problémy na této vložce neskončily a musel ze soutěže odstoupit. Výborně zajel Alessandro Perico, který byl nejrychlejší a poskočil o tři místa v celkovém pořadí na třetí za již suverénní dvojici Rossetti, Kopecký. Prvně jmenovaný dokončil nejdelší vložku na druhém místě o 1,4s před českým pilotem a vrátil se do čela o 0,6s před závěrečnými čtrnácti a půl kilometry soutěže.Poslední sekci zahájila nejkratší vložka soutěže jen 1,5 kilometrová speciálka, kterou ovládl Andreucci před Longhim. Nejdůležitější souboj se však odehrával mezi Kopeckým a Rossettim. Na takto krátkém úseku se nedalo přepokládat, že někdo z dvojice bojující o prvenství nabere větší ztrátu. Jan Kopecký byl tentokrát rychlejší, obsadil třetí místo a snížil ztrátu na Rossettiho o jednu desetinu. Před poslední vložkou měl tak Rossetti k dobru 0,5s a o vítězi muselo rozhodnout 13,98 kilometru. Pevnější nervy měl nakonec domácí borec, který vložku vyhrál o pět desetin před Kopeckým a o jednu jedinou sekundu triumfoval ve 29. ročníku Rally di Como. Třetí místo obsadil v poslední vložce stějně jako v celkovém pořadí Alessandro Perico.Velmi vyrovnaná a dramatická poslední soutěž CIR nám tak rozluštila tajenku, kdo obsadí druhé a třetí místo za již jistým šampiónem Andreuccim. Vítězstvím v soutěži si stříbrný věnec uhájil Luca Rossetti před českým pilotem Janem Kopeckým, pro kterého je to jistě velmi cenný výsledek v prestižním italském šampionátu.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Rossetti L. - Chiarcossi M. Fiat Abarth Grande Punto S2000 1:38:08,4 --- 2. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +1,0 3. Perico A. - Carrara F. Peugeot 207 S2000 +46,0 4. Travaglia R. - Granai L. Fiat Abarth Grande Punto S2000 +58,1 5. Fontana C. - Arena N. Peugeot 207 S2000 +1:09,5 6. Longhi P. - Baggio L. Peugeot 207 S2000 +1:42,5 7. Signor M. - Barone M. Škoda Fabia S2000 +1:52,3 8. Carella A. - Riolfo I. Peugeot 207 S200 +2:40,0 9. Andreucci P. - Andreussi A. Peugeot 207 S200 +3:31,5 10. Angrisian M. - Dainese L. Mitsubishi Lancer Evo IX +3:38,4Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.