Již o tomto víkendu bude další podnik šamponátu IRC hostit Skotsko. Boj o titul sice Hänninen s předstihem vyhrál, mnoho z jeho konkurentů by si však před koncem sezóny chtělo připsat vítězství.
Letošní sezóna IRC se pomalu, ale jistě blíží do cíle. Již tento pátek odstartuje předposlední podnik IRC - Rally of Scotland, poslední rally se pojede v listopadu na Kypru. Tituly v jednotlivcích i mezi konstruktéry jsou již sice rozdány, jedna věc ale zdaleka jistá není: kdo vyhraje ve Skotsku?
O nejvyšší příčky by měla bojovat rovná desítka vozů S2000. Českou značku zde budou zastupovat pouze Juho Hännien a loňský vítěz této soutěže Guy Wilks. Kopecký již nemá šanci na zisk titulu a chce se nyní soustředit na boje v itaslkém šampionátu. I přes nižší počet vozů S2000 se rozhodně nuda očekávat nedá.
U městě Petrh, ležícím na řece Tay, jsou pro účastníky připraveny velmi úzké, ale nesmírně rychlé rychlostní zkoušky plné nerovností, úzkých a příkrých odboček lemovaných stromy. Ke slovu příjde jistě také proměnlivé počasí.
Chuť po ne zrovna vydařené sezóně, kde rozhodla především vážná nehoda v Itálii, by si jistě rád spravil Guy Wilks. Pro něj je to domácí podnik a také zde vyhrál již loni. "Sice pocházím z opačné strany anglických hranic, ale i tak je to pro mě domácí podnik," říká Brit pilotující Fabii S2000. "Na tento podnik mám skvělé vzpomínky, když tu loni úspěšně odstartoval můj program se Škodou. Zkoušky jsou zde velmi rychlé a nebezpečné. To je ta správná výzva!"
Také z toho podniku IRC pro vás připravujeme on line zpravodajství. Sledujte tedy průběh soutěže od pátku do neděle s námi!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.