Ve Francii celý tým Fordu jen přihlížel tomu, jak Sébastien Loeb a konkurenční Citroën získávají tituly mistrů světa. Už v příštím roce by se to však mělo změnit.
Jari-Matti Latvala se v Francii předvedl v docela solidním světle, když po první etapě okupoval druhou příčku. Soutěž nakonec dokončil jako čtvrtý a to mohl děkovat Sébastienu Ogierovi, že udělal chybu, která ho srazila až na šestou příčku. V poslední etapě si sice Jari-Matti dělal naděje, že by mohl předjet Solberga. Podařilo se mu dokonce zajet i jeden nejrychlejší čas na 24 km dlouhé RZ, nakonec mu však útok na Nora nevyšel. „Podařilo se mi získat výsledek v TOP5, jsem však trochu zklamán, že se mi nepodařilo získat podium. Dokazuje to, jaký pokrok jsme letos na asfaltu udělali. Dnes jsem se cítil celkem dobře a chtěl jsem se udržet Pettera a profitovat z toho, kdyby měl nějaký problém. Podmínky však byly neuvěřitelně těžké, o to více se těším z toho, že se mi podařilo vyhrát čtyři RZ. Pokud to tak půjde dál, tak ze mě bude asfaltový specialista...“ řekl Jari-Matti po soutěži.
Gerard Quinn, sportovní šéf Fordu pro Evropu, čestně přiznal prohru, na rok 2011 však ohlásil odvetu: „Chci Citroënu, Sébastienu Loebovi a Danielovi Elenovi poblahopřát k vítězství mezi jezdci i týmy. Uděláme vše proto, abychom i v roce 2011 viděli tvrdý boj v našem podání s Fiestou RS WRC. Ještě zbývají odjet dvě soutěže a naším cílem je, abychom zakončili soutěžní kariéru Fordu Focus RS WRC top výsledky.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?