Doposud startoval Bruno Magalhaes pouze ve vybraných soutěžích IRC. Jenže teď je krátce před oznámením kompletního programu pro šampionát IRC 2011 s týmem Peugeot Sport Portugal.
Bruno Magalhaes prožívá v roce 2010 sou debutantskou sezonu v Intercontinental Rally Challenge, takže se účastní pouze vybraných soutěží. Už v příštím roce by se mohl Portugalec objevit na startu každého závodu. Je jen těsně před podpisem smlouvy s Peugeot Sport Portugal, která by mu zaručovala účast v celé sezoně. Podle Carlose Barrose, sportovního a technického šéfa týmu, vede Bruno už jen některé rozhovory s možnými sponzory. „Byla by to dobrá šance, kdyby se Bruno příští rok zúčastnil všech závodů. Samozřejmě musíme ještě doladit budget, ale vypadá to dobře. Byla by velká škoda, kdyby se Bruno nemohl příští rok do IRC vrátit. Zvlášť poté, co letos získal tolik zkušeností a odvedl tak dobrou práci. Pracujeme intenzivně na tom, aby to klaplo. Pro náš tým je IRC nejlepším šampionátem a sponzoři jsou také spokojení.“Magalhaes se tento víkend účastní na Rally Sanremo. Tato rally je poslední, kterou má Portugalec pro letošní rok s jeho Peugeotem 207 S2000 v plánu. Tým však tvrdě pracuje na tom, aby se Bruno mohl svést i ve Skotsku a na Kypru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?