Doposud startoval Bruno Magalhaes pouze ve vybraných soutěžích IRC. Jenže teď je krátce před oznámením kompletního programu pro šampionát IRC 2011 s týmem Peugeot Sport Portugal.
Bruno Magalhaes prožívá v roce 2010 sou debutantskou sezonu v Intercontinental Rally Challenge, takže se účastní pouze vybraných soutěží. Už v příštím roce by se mohl Portugalec objevit na startu každého závodu. Je jen těsně před podpisem smlouvy s Peugeot Sport Portugal, která by mu zaručovala účast v celé sezoně. Podle Carlose Barrose, sportovního a technického šéfa týmu, vede Bruno už jen některé rozhovory s možnými sponzory. „Byla by to dobrá šance, kdyby se Bruno příští rok zúčastnil všech závodů. Samozřejmě musíme ještě doladit budget, ale vypadá to dobře. Byla by velká škoda, kdyby se Bruno nemohl příští rok do IRC vrátit. Zvlášť poté, co letos získal tolik zkušeností a odvedl tak dobrou práci. Pracujeme intenzivně na tom, aby to klaplo. Pro náš tým je IRC nejlepším šampionátem a sponzoři jsou také spokojení.“Magalhaes se tento víkend účastní na Rally Sanremo. Tato rally je poslední, kterou má Portugalec pro letošní rok s jeho Peugeotem 207 S2000 v plánu. Tým však tvrdě pracuje na tom, aby se Bruno mohl svést i ve Skotsku a na Kypru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.