Doposud startoval Bruno Magalhaes pouze ve vybraných soutěžích IRC. Jenže teď je krátce před oznámením kompletního programu pro šampionát IRC 2011 s týmem Peugeot Sport Portugal.
Bruno Magalhaes prožívá v roce 2010 sou debutantskou sezonu v Intercontinental Rally Challenge, takže se účastní pouze vybraných soutěží. Už v příštím roce by se mohl Portugalec objevit na startu každého závodu. Je jen těsně před podpisem smlouvy s Peugeot Sport Portugal, která by mu zaručovala účast v celé sezoně. Podle Carlose Barrose, sportovního a technického šéfa týmu, vede Bruno už jen některé rozhovory s možnými sponzory. „Byla by to dobrá šance, kdyby se Bruno příští rok zúčastnil všech závodů. Samozřejmě musíme ještě doladit budget, ale vypadá to dobře. Byla by velká škoda, kdyby se Bruno nemohl příští rok do IRC vrátit. Zvlášť poté, co letos získal tolik zkušeností a odvedl tak dobrou práci. Pracujeme intenzivně na tom, aby to klaplo. Pro náš tým je IRC nejlepším šampionátem a sponzoři jsou také spokojení.“Magalhaes se tento víkend účastní na Rally Sanremo. Tato rally je poslední, kterou má Portugalec pro letošní rok s jeho Peugeotem 207 S2000 v plánu. Tým však tvrdě pracuje na tom, aby se Bruno mohl svést i ve Skotsku a na Kypru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?