Gilles Panizzi měl první možnost seznámit se s vozem Proton Satria Neo S2000, se kterým tento víkend vyrazí na Rallye Sanremo. Včera ho v Itálii poprvé testoval.
Pětačtyřicetiletý Francouz vyhrál Sanremo v minulosti již třikrát a v době vrcholu své kariéry platil v mistrovství světa za výborného asfaltového specialisty. Nyní se připravuje na svůj návrat do mezinárodní rallyové scény s Protonem.
S vozem Satria Neo S2000 testoval na asfaltu, který je podobný tomu v Sanremu. Jeho test provázelo teplé počasí a hlavním cílem bylo zvyknout si na vůz a doladit set-up podle jeho potřeb.
"Vidím, že ve voze je skutečně mnoho potenciálu, a to pro mě bylo velmi příjemným překvapením," nechal se slyšet Panizzi. "Nyní začínáme pracovat na nastavení, které by mi více vyhovovalo."
Testu se účastnil i Niall McShea, který také bude startovat za Proton R3 Rally Team. Tento test by měl dnes skončit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?