Sébastien Loeb může za určitých okolností už v Japonsku získat svůj další titul. Nebude to ale jediná zajímavost nadcházející Rally Japan. Velmi prestižní bude i souboj mezi Sébastienem Ogierem a Danim Sordem.
Dani Sordo musí opět uvolnit svoje místo v továrním týmu Citroën WRT. V Japonsku totiž Španěl startuje pro Juniorský tým. Jeho místo převezme opět Sébastien Ogier. Dani Sordo je proto pořádně zdravě naštvaný a chce ukázat, že i na nezpevněném povrchu dokáže Ogiera porazit: „Udělám vše proto, abych dokázal, že i na šotolině jsem stejně rychlý, jako na asfaltu,“ slibuje Dani.Zatímco Sordo už v Japonsku startoval třikrát a v roce 2007 získal dokonce druhé místo, pro Ogiera je soutěž v zemi vycházejícího slunce úplně nová. „V Japonsku jsem ještě nebyl. Musím se pokusit nové zkoušky si co možná nejvíc zapamatovat. Už jsem zhlédl spoustu onboardů. Bez zkušeností to rozhodně nebude jednoduchá rally. Každopádně ale chci jet o pódium,“ hlásá sebevědomě mladík Ogier.
I přesto, že po druhém místě v Německu cestuje Sordo do Japonska s novou motivací, manager Juniorského týmu, Benoit Nogier, se snaží ze svého svěřence sejmout tlak: „Doufáme, že Dani pojede jak nejlépe umí. Jeho cílem by mělo být, aby skončil mezi nejlepšími pěti, což znamená, aby bojoval s továrními posádkami.“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.