Yvan Muller bude startovat na Rallye de France. Po Kimi Räikkönenovi to bude na stratu druhý okruhový mistr světa s vozem WRC. Další změny se chystají i u týmu Stobart.
Týmového parťáka bude na asfaltové Rallye de France dělat Matthewovi Wilsonovi dvaačtyřicetiletý Kaliforňan a divoch Ken Block. Po Per-Gunnaru Anderssonovi a Francois Duvalovi tak bude letos již třetím jezdcem, který v týmu nahradí na asfaltu šotolinového specialistu Henninga Solberga.
Za to pro Yvana Mullera, mistra světa cestovních vozů z roku 2008, bude domácí soutěž úplně novou zkušeností. Sice již několikrát startoval při Andross Trophy, soutěž mistrovství světa ve voze WRC však bude jeho premiérou. Startovat bude se Xsarou WRC v týmu Pettera Solberga.
Design Mullerova vozu na Rally de France. Foto:chevroletwtcc.com
"Svést se na rally takového formátu, to byl vždycky můj sen. Velice mě těší, že mi to vyšlo právě na domácí rally ve Francii. Bude báječné, poznávat zkoušky v mé domovině," řekl k připravovanému startu sám Muller.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?