Yvan Muller bude startovat na Rallye de France. Po Kimi Räikkönenovi to bude na stratu druhý okruhový mistr světa s vozem WRC. Další změny se chystají i u týmu Stobart.
Týmového parťáka bude na asfaltové Rallye de France dělat Matthewovi Wilsonovi dvaačtyřicetiletý Kaliforňan a divoch Ken Block. Po Per-Gunnaru Anderssonovi a Francois Duvalovi tak bude letos již třetím jezdcem, který v týmu nahradí na asfaltu šotolinového specialistu Henninga Solberga.
Za to pro Yvana Mullera, mistra světa cestovních vozů z roku 2008, bude domácí soutěž úplně novou zkušeností. Sice již několikrát startoval při Andross Trophy, soutěž mistrovství světa ve voze WRC však bude jeho premiérou. Startovat bude se Xsarou WRC v týmu Pettera Solberga.
Design Mullerova vozu na Rally de France. Foto:chevroletwtcc.com
"Svést se na rally takového formátu, to byl vždycky můj sen. Velice mě těší, že mi to vyšlo právě na domácí rally ve Francii. Bude báječné, poznávat zkoušky v mé domovině," řekl k připravovanému startu sám Muller.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?