Kevin Abbring označil Barum Czech rally Zlín, ve které triumfoval mezi dvoukolkami jako doposud nejtěžší soutěž, které se kdy zúčastnil.
Vítězstvím na české soutěži holandský pilot poděkoval svým mechanikům, kteří v krátké době necelých tří dní připravili jeho druhý speciál Renault Clio R3 na start soutěže. Ten první se Abbringovi podařilo týden před startem „zdemolovat“ na ADAC rally Deutschland. „Moji mechanici předvedli skvělou práci. Auto dokázali připravit ve dvou a půl dnech,“ řekl Abbring. „Vítězství si cením, deštivé podmínky, které ve Zlíně panovali, mi sedí, mám je rád. První den jsem si dokázal vytvořit velký náskok a v neděli bylo jasné, že nemá cenu nijak převratně riskovat. Stačilo si hlídat vedení. Musím však říci, že to byla má zatím nejtěžší soutěž, kterou jsem absolvoval,“ doplnil Abbring.Přesto, že se mladík již druhým vítězstvím v sezoně dostal do čela bodování 2WD Cupu v IRC, o které se dělí s brazilským pilotem Rafaelem Tuliem, jeho další program v IRC je nejistý.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?