Kevin Abbring označil Barum Czech rally Zlín, ve které triumfoval mezi dvoukolkami jako doposud nejtěžší soutěž, které se kdy zúčastnil.
Vítězstvím na české soutěži holandský pilot poděkoval svým mechanikům, kteří v krátké době necelých tří dní připravili jeho druhý speciál Renault Clio R3 na start soutěže. Ten první se Abbringovi podařilo týden před startem „zdemolovat“ na ADAC rally Deutschland. „Moji mechanici předvedli skvělou práci. Auto dokázali připravit ve dvou a půl dnech,“ řekl Abbring. „Vítězství si cením, deštivé podmínky, které ve Zlíně panovali, mi sedí, mám je rád. První den jsem si dokázal vytvořit velký náskok a v neděli bylo jasné, že nemá cenu nijak převratně riskovat. Stačilo si hlídat vedení. Musím však říci, že to byla má zatím nejtěžší soutěž, kterou jsem absolvoval,“ doplnil Abbring.Přesto, že se mladík již druhým vítězstvím v sezoně dostal do čela bodování 2WD Cupu v IRC, o které se dělí s brazilským pilotem Rafaelem Tuliem, jeho další program v IRC je nejistý.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.