Na celkých osmdesát dní se musel Wilks rozloučit s IRC. Nyní je však plně připraven na návrat do vozu. Prvním svezením pro něj bude 23. sprna test faceliftované Fabie S2000 před Barum Rally.
Test v Česku, který bude přípravou na nadcházející Barum Czech Rally Zlín, se bude konat přesne osmdesát dní po tom, co Brit utrpěl dvojitou zlomeninu bederní páteře na Rally d’Italia-Sardegna.
"Strašně moc se těším na návrat do Fabie S2000," říká Wilks. "Bylo velmi frustrující podnikům IRC jenom přihlížet. Zmeškal jsem za tu dobu tři soutěže, ale důležité je, že jsem stoprocentně připraven na návrat zpět do soutěžního vozu. Moje motivace vrátit se do vozu a začít vyhrávat nikdy nebyla tam velká!"
Dodává také: "Věřím, že odjedu dobrý test a budu dobře připravený na Barum Rally. Nemám vůbec problém vrátit se do soutěžního vozu a jet znovu naplno. Pokud budeme schopni navázat na to, kde jsme po Sardinii skončili, věřím, že budu rychlý a budu brát body do hodnocení IRC."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.