Na celkých osmdesát dní se musel Wilks rozloučit s IRC. Nyní je však plně připraven na návrat do vozu. Prvním svezením pro něj bude 23. sprna test faceliftované Fabie S2000 před Barum Rally.
Test v Česku, který bude přípravou na nadcházející Barum Czech Rally Zlín, se bude konat přesne osmdesát dní po tom, co Brit utrpěl dvojitou zlomeninu bederní páteře na Rally d’Italia-Sardegna.
"Strašně moc se těším na návrat do Fabie S2000," říká Wilks. "Bylo velmi frustrující podnikům IRC jenom přihlížet. Zmeškal jsem za tu dobu tři soutěže, ale důležité je, že jsem stoprocentně připraven na návrat zpět do soutěžního vozu. Moje motivace vrátit se do vozu a začít vyhrávat nikdy nebyla tam velká!"
Dodává také: "Věřím, že odjedu dobrý test a budu dobře připravený na Barum Rally. Nemám vůbec problém vrátit se do soutěžního vozu a jet znovu naplno. Pokud budeme schopni navázat na to, kde jsme po Sardinii skončili, věřím, že budu rychlý a budu brát body do hodnocení IRC."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?