Rakouský pilot Andreas Aigner spřádá plány na příští sezónu. Nejprve však ukončil spolupráci s týmem MCC.
Do Rakouského mistrovství nastoupil Aigner s s Mitsubishi Lancer EVO X. Jako jediný dokázal držet krok s už jistým mistrem Rakouska Baumschlagerem a jeho Fabií S2000. "V soubojích s Baumschlagerem se mi dařilo jej držet pod tlakem. Občas jsem jel ale až za hranou a to bylo příčinou tolika havárií," říká Aigner.
Problém s týmem MCC nastal v momentě, kdy Aigner těžce havaroval. Po této havárii tým chtěl po Aignerovi pojištění vozu, které mělo být součástí smlouvy. Proro mu údajně nebylo Mitsubishi dovezeno na poslední soutěž Rally Maribor. "Toto pojištění nikdy nebylo součástí mé smlouvy, takže výpověď týmu o tom, že si nesjednal pojištění vozu je klamná," říká Aigner
"Já a můj management jsme se snažili vyjít vstříc týmu MCC a sehnat mu partnera pro pojištění vozu. Bohužel náš návrh nebyl úspěšný a tak s týmem MCC už dále nebudu spolupracovat. Máme s vedením týmu na věc rozdílný názor. Mechanikům týmu chci poděkovat za dobře odvedenou práci, " říká Aigner
Co bude v letošním roce s Aignerem? Rakušan pojede s Arminem Kremerem American Baja v září, a také Baja 1000 s buginou. "Offroadové závody v americe mají velký ohlas a start se sedmisetkoňovou buginou bude úžasná zkušenost. Moc se na to těším," říká Aigner.
A sezóna 2011? Sponzoři a management okolo Aignera začínají pomalu pošilhávat po návratu do mistrovství světa a to rovou na té nejvyšší úrovni. Zajímají se o projekt MINI WRC a už shánění potřebné peníze. Uvidíme jak se bude příprava vyvíjet.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.