Rakouský pilot Andreas Aigner spřádá plány na příští sezónu. Nejprve však ukončil spolupráci s týmem MCC.
Do Rakouského mistrovství nastoupil Aigner s s Mitsubishi Lancer EVO X. Jako jediný dokázal držet krok s už jistým mistrem Rakouska Baumschlagerem a jeho Fabií S2000. "V soubojích s Baumschlagerem se mi dařilo jej držet pod tlakem. Občas jsem jel ale až za hranou a to bylo příčinou tolika havárií," říká Aigner.
Problém s týmem MCC nastal v momentě, kdy Aigner těžce havaroval. Po této havárii tým chtěl po Aignerovi pojištění vozu, které mělo být součástí smlouvy. Proro mu údajně nebylo Mitsubishi dovezeno na poslední soutěž Rally Maribor. "Toto pojištění nikdy nebylo součástí mé smlouvy, takže výpověď týmu o tom, že si nesjednal pojištění vozu je klamná," říká Aigner
"Já a můj management jsme se snažili vyjít vstříc týmu MCC a sehnat mu partnera pro pojištění vozu. Bohužel náš návrh nebyl úspěšný a tak s týmem MCC už dále nebudu spolupracovat. Máme s vedením týmu na věc rozdílný názor. Mechanikům týmu chci poděkovat za dobře odvedenou práci, " říká Aigner
Co bude v letošním roce s Aignerem? Rakušan pojede s Arminem Kremerem American Baja v září, a také Baja 1000 s buginou. "Offroadové závody v americe mají velký ohlas a start se sedmisetkoňovou buginou bude úžasná zkušenost. Moc se na to těším," říká Aigner.
A sezóna 2011? Sponzoři a management okolo Aignera začínají pomalu pošilhávat po návratu do mistrovství světa a to rovou na té nejvyšší úrovni. Zajímají se o projekt MINI WRC a už shánění potřebné peníze. Uvidíme jak se bude příprava vyvíjet.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.