Ve vedení Francouz Bouffier. Velmi dobře jede Melichárek, Grzyb odstoupil na motor.
Další podnik mistrovství Polska a Slovenska se jede v Polsku. Na start se postavilo 70 posádek.Na RZ 1 se dostal do příkopu Béreš s Fabií a dlouhých 11 minut jej diváci dolovali ven. Což se nakonec povedlo. Ve stejné rz poslal na střechu své subaru Csente. Ve druhé Rz se opět měnilo pořadí, když ze třetího místa havaroval Rzeznik s Fabií. Do čela se dostal Bouffier. Po čtvrté Rz odstupuje na motor Grzyb.
Mechanici se snaží jak Rzeznikovu tak Grzybovu Fabii opravit do superrally. Melichárek měl na rz 5 defekt a ztratil 40 vteřin.
Poslední rz dne, městská rz v Rzesowe, se nelépe povedla Drotárovi. Rozdíly byly ale velmi malé. Zítra čeká na jezdce 6 rz, cíl očekáváme 15:45.
Výsledky po I. etapě
1. Bouffier / Panseri Peugeot 207 S2000 N 48:21.2 2. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza N +13.03. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 N +36.7 4. Kuchar / Dymurski Peugeot 207 S2000 N S2 +1:09.7 5. Melicharek / Lasevic Mitsubishi Evo WRC05 A8 +1:48.56. Habaj / Spentany Mitsubishi EVO IX N4 +2:10.47. Zheludov / Kolomeitseva Ford Fiesta S2000 N S2 +2:16.4 8. Butruk / Wilk Mitsubishi EVO IX N4 +2:29.2 9. Drotar / Banoci Skoda Fabia WRC A8 +2:39.510.Protasov / Aftanaziv Mitsubishi EVO IX N4 +2:56.0
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?