Ve vedení Francouz Bouffier. Velmi dobře jede Melichárek, Grzyb odstoupil na motor.
Další podnik mistrovství Polska a Slovenska se jede v Polsku. Na start se postavilo 70 posádek.Na RZ 1 se dostal do příkopu Béreš s Fabií a dlouhých 11 minut jej diváci dolovali ven. Což se nakonec povedlo. Ve stejné rz poslal na střechu své subaru Csente. Ve druhé Rz se opět měnilo pořadí, když ze třetího místa havaroval Rzeznik s Fabií. Do čela se dostal Bouffier. Po čtvrté Rz odstupuje na motor Grzyb.
Mechanici se snaží jak Rzeznikovu tak Grzybovu Fabii opravit do superrally. Melichárek měl na rz 5 defekt a ztratil 40 vteřin.
Poslední rz dne, městská rz v Rzesowe, se nelépe povedla Drotárovi. Rozdíly byly ale velmi malé. Zítra čeká na jezdce 6 rz, cíl očekáváme 15:45.
Výsledky po I. etapě
1. Bouffier / Panseri Peugeot 207 S2000 N 48:21.2 2. Kajetanowicz / Baran Subaru Impreza N +13.03. Sołowow / Baran Ford Fiesta S2000 N +36.7 4. Kuchar / Dymurski Peugeot 207 S2000 N S2 +1:09.7 5. Melicharek / Lasevic Mitsubishi Evo WRC05 A8 +1:48.56. Habaj / Spentany Mitsubishi EVO IX N4 +2:10.47. Zheludov / Kolomeitseva Ford Fiesta S2000 N S2 +2:16.4 8. Butruk / Wilk Mitsubishi EVO IX N4 +2:29.2 9. Drotar / Banoci Skoda Fabia WRC A8 +2:39.510.Protasov / Aftanaziv Mitsubishi EVO IX N4 +2:56.0
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.