Giandomencio Basso je odhodlaný postavit se na start alespoň dvou podniků IRC. Velezkušený Ital se měl původně ukázat již na konci měsíce na Rali Vinho Madeira.
Basso měl na asfaltovém podniku, který v minulosti již třikrát vyhrál, startovat s Abarthem Grande Punto Super 2000. Jenže příprava nutného budgetu na tuto soutěž se zpozdila, a tak se Ital musel soutěže vzdát.Giandomencia určitě uvidíme na Rally Sanremo, ta je totiž součástí italského šampionátu, ve kterém Basso docela úspěšně bojuje o titul. Další dva starty by mohli být na Barum Czech Rally Zlín a RACMSA Rally of Scotland.„Jsem zklamaný, že nestartuji na Madeiře, ale teď se snažím zajistit starty alespoň na dvou podnicích IRC ještě v tomto roce. Určitě dobrá by byla Barum Czech Rally Zlín, která se jede před Rally Friuli Alpi Orientali (soutěž italského mistrovství), takže by to byl skvělý test. Chtěl bych se také svést na šotolině, takže taková rally ve Skotsku by se mi líbila,“ poodhaluje své plány Basso.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?