Giandomencio Basso je odhodlaný postavit se na start alespoň dvou podniků IRC. Velezkušený Ital se měl původně ukázat již na konci měsíce na Rali Vinho Madeira.
Basso měl na asfaltovém podniku, který v minulosti již třikrát vyhrál, startovat s Abarthem Grande Punto Super 2000. Jenže příprava nutného budgetu na tuto soutěž se zpozdila, a tak se Ital musel soutěže vzdát.Giandomencia určitě uvidíme na Rally Sanremo, ta je totiž součástí italského šampionátu, ve kterém Basso docela úspěšně bojuje o titul. Další dva starty by mohli být na Barum Czech Rally Zlín a RACMSA Rally of Scotland.„Jsem zklamaný, že nestartuji na Madeiře, ale teď se snažím zajistit starty alespoň na dvou podnicích IRC ještě v tomto roce. Určitě dobrá by byla Barum Czech Rally Zlín, která se jede před Rally Friuli Alpi Orientali (soutěž italského mistrovství), takže by to byl skvělý test. Chtěl bych se také svést na šotolině, takže taková rally ve Skotsku by se mi líbila,“ poodhaluje své plány Basso.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.