Sébastien Loeb bude i v roce 2011 závodit ve WRC za Citroën Racing, pro který jezdí již od roku 2001. Tým také prodloužil kontrakt se Sébastienem Ogierem o další tři roky.
Rok 2011 bude pro FIA World Rally Championship zlomovým, protože se na scénu dostanou nové vozy o objemu 1,6l s turbomotory. Citroën, který od roku 2003 vyhrál již pět titulů, se rozhodl do nové éry vkročit velmi silný, tedy alespoň po jezdecké stránce. „Pro Citroën Racing je to dvojitá porce satisfakce. Máme Sébastiena Loeba, což je nejúspěšnější jezdec v historii rally a je pořád hladový po dalších vítězstvích a titulech. Jeho zkušenosti, závodní inteligence a jeho schopnosti dostat z auta vždy 100% budou v následující sezoně velmi důležité, protože bude mít samozřejmě úplně nové auto,“ říká Olivier Quesnel, šéf Citroënu.„Citroën Racing teď může počítat se Sébastienem Ogierem na nějakou dobu. To je ten důvod, proč jsme s ním chtěli podepsat na tři sezony. S Danim Sordem počítáme i pro příští rok. Před oznámením našeho programu však musíme ještě pořešit několik věcí ohledně budgetu,“ zakončil Olivier.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?