Sébastien Loeb bude i v roce 2011 závodit ve WRC za Citroën Racing, pro který jezdí již od roku 2001. Tým také prodloužil kontrakt se Sébastienem Ogierem o další tři roky.
Rok 2011 bude pro FIA World Rally Championship zlomovým, protože se na scénu dostanou nové vozy o objemu 1,6l s turbomotory. Citroën, který od roku 2003 vyhrál již pět titulů, se rozhodl do nové éry vkročit velmi silný, tedy alespoň po jezdecké stránce. „Pro Citroën Racing je to dvojitá porce satisfakce. Máme Sébastiena Loeba, což je nejúspěšnější jezdec v historii rally a je pořád hladový po dalších vítězstvích a titulech. Jeho zkušenosti, závodní inteligence a jeho schopnosti dostat z auta vždy 100% budou v následující sezoně velmi důležité, protože bude mít samozřejmě úplně nové auto,“ říká Olivier Quesnel, šéf Citroënu.„Citroën Racing teď může počítat se Sébastienem Ogierem na nějakou dobu. To je ten důvod, proč jsme s ním chtěli podepsat na tři sezony. S Danim Sordem počítáme i pro příští rok. Před oznámením našeho programu však musíme ještě pořešit několik věcí ohledně budgetu,“ zakončil Olivier.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?