Podle jednoho specializovaného serveru by se měl šestinásobný vítěz Ypres Rally, Freddy Loix, zúčastnit několika dalších soutěží IRC ještě v tomto roce. Startovat by měl opět s vozem Škoda Fabia S2000 týmu Škoda Motorsport.
Konktrétně se jedná o tři asfaltové soutěže, na kterých by se měl veterán z Belgie za volantem továrního vozu objevit. Těmi soutěžemi jsou rally na Madeiře, Barum Rally Zlín a italská Rally Sanremo.
Jen dodejme, že Barumka a Sanremo Freddy plánoval i ve svém původním rozvrhu pro letošní rok. Jenže měl startovat se soukromým vozem stáje RGRS. Loix i nadále jedná se Škodovkou o dalších možných startech v IRC ještě letos.
Loix letos startuje v národním šampionátu s tímto vozem
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?