Stéphane Sarrazin řekl, že za incidentem, kvůli kterému byl nucen odstoupit z Geko Ypres Rally hned na úvodní zkoušce, je defekt.
Francouz, pro kterého to byla první soutěž poté, co dojel v lednu čtvrtý na Rallye Automobile Monte-Carlo, odjel necelých 5 km z přibližně 29 km dlouhé zkoušky Hollebeke, když dostal nedotáčivý smyk a skončil v elektrickém sloupu. Při tomto incidentu došlo k poškození jeho levé přední pneumatiky, která měla za následek výlet do příkopu v následující levotočivé zatáčce.„Bylo to jen ve 40 km/h a je to opravdu špatné, protože to byla hloupá chyba. Nejel jsem na 100%, ale měl jsem z auta dobrý pocit. Bohužel jsem skončil moc daleko od cesty, ale to je život,“ říká účastník závodu 24 hodin Le Mans. I přes brzké odstoupení, se chce Sarrazin do IRC ještě letos vrátit. „V srpnu budu mít nějaké testy, abych se připravil na další rally, ale ještě nevím, která to bude. Rád bych byl, aby to bylo více soutěží, protože rally mám rád a baví mě,“ zakončil Francouz.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?