Stéphane Sarrazin řekl, že za incidentem, kvůli kterému byl nucen odstoupit z Geko Ypres Rally hned na úvodní zkoušce, je defekt.
Francouz, pro kterého to byla první soutěž poté, co dojel v lednu čtvrtý na Rallye Automobile Monte-Carlo, odjel necelých 5 km z přibližně 29 km dlouhé zkoušky Hollebeke, když dostal nedotáčivý smyk a skončil v elektrickém sloupu. Při tomto incidentu došlo k poškození jeho levé přední pneumatiky, která měla za následek výlet do příkopu v následující levotočivé zatáčce.„Bylo to jen ve 40 km/h a je to opravdu špatné, protože to byla hloupá chyba. Nejel jsem na 100%, ale měl jsem z auta dobrý pocit. Bohužel jsem skončil moc daleko od cesty, ale to je život,“ říká účastník závodu 24 hodin Le Mans. I přes brzké odstoupení, se chce Sarrazin do IRC ještě letos vrátit. „V srpnu budu mít nějaké testy, abych se připravil na další rally, ale ještě nevím, která to bude. Rád bych byl, aby to bylo více soutěží, protože rally mám rád a baví mě,“ zakončil Francouz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?