Geko Ypres Rally 2010 (IRC): Škoda slaví double!

Loix, Freddy
Loix, Freddy, foto: www.ircseries.com
RallyZone.cz 25. června 2010 18:37
Sdílej:

AKTUALIZACE PO RZ19; Značka Škoda slaví vítězství i v Belgii. Pro tento podnik angažovaný Freddy Loix vyhrál, záda mu kryje Jan Kopecký. Fantastické třetí místo získává mladičký Neuville s Peugeotem 207 S2000 stáje Kronos.

Fotogalerie ze soutěže zde.

Výsledky po RZ19:

 

 

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000 2:35:36,9  ---     2.    Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +21,4     3.   Neuville N. - Klinger N.  Peugeot 207 S2000   +2:05,5     4.   Casier B. - Caesemaeker F.  Škoda Fabia S2000 +4:01,8     5.   Mikkelsen A. - Floene O.  Ford Fiesta S2000  +5:20,9     6.   Magalhaes B. - Magalhaes C.   Peugeot 207 S2000  +6:06,2     7.   Solowow M. - Baran M.   Ford Fiesta S2000   +7:24,5     8.   Betti L. - Scalvini P.  Peugeot 207 S2000   +9:37,6     9.   Fontana C. - Arena N.  Peugeot 207 S2000 +9:53,0    10.   Oleksowicz M. - Obrebowski A.  Ford Fiesta S2000 +10:39,0

 

Výsledky po RZ13:

Kola účastníků se po servisu roztočila opět krátce před tři čtvrtě na dvě na bezmála devatenáctikilometrové RZ 10 Langemark 1. Nejrychleji tuto RZ zajel Kopecký a o 0,6 s byl pomalejší Loix. Další čas patřil také Fabii, tentokrát pilotované Casierem. Ten však ztratil bezmála třináct vteřin.

Kopecký byl nejrychlejší i na následujícím měřeném úseku. Spolu s Loixem však byli jediní ze špičky, kdo stihli tuto RZ odjet. Kvůli příliš velkému počtu diváků byla tato zkouška zrušena.

Pořádně závodit se tedy začlo opět až na RZ 12, kde nové evoluce Fabie opět ukázaly svoji rychlost. Pořadí nejrychlejších časů: Kopecký, Loix a Neuville. Zatímco Loix ztratil na Kopeckého pouze 0,6 s, Neuville již značných 15,4 s.

Při RZ 13 se účastníci rally podívali do sousední Francie, kde se vložka jela. První čtveřice jezdců se vlezla svými časy do jedné vteřiny a nejrychlejší čas patřil opět Kopeckému. O těsných 0,2 s porazil Neuvilleho, o 0,8 Magalhaese a o celou sekundu Loixe.

 

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000 1:45:43,5  ---     2.    Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +28,1     3.   Neuville N. - Klinger N.  Peugeot 207 S2000   +1:38,7     4.   Casier B. - Caesemaeker F.  Škoda Fabia S2000 +2:56,5     5.   Mikkelsen A. - Floene O.  Ford Fiesta S2000  +3:43,9     6.   Snijers P. - Cokeleare C.   Peugeot 207 S2000  +4:05,9     7.   Solowow M. - Baran M.   Ford Fiesta S2000   +4:48,4     8.   Magalhaes B. - Magalhaes C.   Peugeot 207 S2000   +4:52,2     9.   Betti L. - Scalvini P.  Peugeot 207 S2000  +5:29,4    10.   Romain A. - Gilsoul N.  Mitsubishi Lancer Evo X +5:58,7

 

Výsledky po RZ9:

Dnešek začal nejrychlejším časem Meeke, ale o pouhých 0,1 s pomajeli zajel velmi rchlou RZ 7 Proven - Vieterenstále vedoucí Loix. Třetí čas zajel Kopecký, následovaný Neuvillem.

Mnohem podstatnější věci se však staly na následující RZ 8. Kris Meeke se již dostával těsně za Loixe, avšak snahy bylo opět možná až přes příliž... V rychlé pravé zatáčce to přehnal a se značně poškozeným Peugeotem skončil mimo trať. Posádka je nezraněna. Zkoušku vyhrál nečekaně domácí Stephane Lhonnay na Mitsubishi. Další pořadí již nečekané není: Loix, Kopecký a Neuville.

Nic zásadního nepřinesla RZ 9, kde si Loix přisal již šestou vyhranou zkoušku. Navýšil tak svůj náskok před Kopeckým již na 30,9 s.

 

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000 1:13:31,5  ---     2.    Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +30,9     3.   Neuville N. - Klinger N.  Peugeot 207 S2000   +1:03,9     4.   Casier B. - Caesemaeker F.  Škoda Fabia S2000 +2:15,1     5.   Mikkelsen A. - Floene O.  Ford Fiesta S2000  +2:42,4     6.   Snijers P. - Cokeleare C.   Peugeot 207 S2000  +3:08,2     7.   Solowow M. - Baran M.   Ford Fiesta S2000   +3:43,3     8.   Magalhaes B. - Magalhaes C.   Peugeot 207 S2000   +4:06,3     9.   Betti L. - Scalvini P.  Peugeot 207 S2000  +4:12,4    10.   Romain A. - Gilsoul N.  Mitsubishi Lancer Evo X +4:41,1

 

Výsledky po RZ6:

Větší změny se udály ve druhých průjezdech. Na první RZ po servise havaroval Hänninen. Vypadá to, že ale zítra pojede dále.Ve vedení se udržel Loix. Druhý je Meeke a třetí Kopecký. Do první desítky se probojova i Van der Heuvel s Mitsubishi. Antonín Tlusťák s Fabií odstoupil na RZ 5. Jan Černý s Cliem je 27. absolutně a ve třídě je šestý. na nejbližší konkurenty ztrácí 26 a 28 vteřin.

Loix: "Pěkná bitva, nic není rozhodnuto,"Mikkelsen: "Jde to lépe a lépe. Nemám dobrý rozpis a má rádši šotolinu,"Fontana: "Dneska tři defekty, mám smůlu,"Kopecký: "Trošku jsem se netrfil dopneumatik, podmínky jsou záludné. Zítra to ještě zkusíme,"Meeke: "Nemohu udělat více, pekný den dneska,"

Výsledky po RZ 6

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000 54:33,6  ---     2.   Meeke Ch. - Nagle P.  Peugeot 207 S2000   +5,8     3.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +22,1     4.    Neuville N. - Klinger N.  Peugeot 207 S2000 +45,7     5.    Tsjoen P. - Chevaillier E.  Peugeot 207 S2000  +1:10,5     6.   Casier B. - Caesemaeker F.   Škoda Fabia S2000  +1:31,8     7.    Mikkelsen A. - Floene O.  Ford Fiesta S2000   +1:58,2     8.   Sniejrs P. - Cokeleare C.  Peugeot 207 S2000   +2:07,2     9.   Magalhaes B. - Magalhaes C.  Peugeot 207 S2000 +2:14,8    10.

  Van Den Heuvel - Kolmar M.  Mitsubisi Lancer EVO IX

  2:30,5

 

Výsledky po RZ3:

Po třetí rychlostní zkoušce se do čela dostal Freddy Loix s Valdovou Fabií. Druhý je Meeke, ale jen o 2,8. Třetí je Jan Kopecký, který byl na první RZ trošku mimo trať. Antonín Tlusťák je na dvacátém šestém místě se ztrátou téměř dvě minuty. Jan Černý s Cliem R3 je celkově 32., ve třídě A7 je osmý, se ztrátou téměř minutu na vedoucího domácího Princena.

Odstoupil Sarrazin hned na RZ 1 po havárii. Nepokračuje ani Melissa Debackere se Subaru.

Jan Kopecký: "Na třetí Rz jsme trefili kámen, jsme rádi že jsme v cíli RZ,"Chris Meeke: "Moc to klouže, obzvláště v jedné zatáčce bylo vytaháno bláto, neměl jsem to napsáno,"Juho Hänninen: "Opravdu to klouže, jedeme opatrně,"Chris Atkinson: "Není to špatné, žádný problém,"

Výsledky po RZ 3

 

Pořadí po RZ

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000 27:24,1  ---     2.   Meeke Ch. - Nagle P.  Peugeot 207 S2000   +2,8     3.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +9,4     4.   Hänninen J. - Markula M.  Škoda Fabia S2000 +18,3     5.    Neuville N. - Klinger N.  Peugeot 207 S2000  +25,6     6.   Tsjoen P. - Chevaillier E.  Peugeot 207 S2000  +35,0     7.    Casier B. - Caesemaeker F.   Škoda Fabia S2000   +54,8     8.   Mikkelsen A. - Floene O.  Ford Fiesta S2000   +57,4     9.   Sniejrs P. - Cokeleare C.  Peugeot 207 S2000 +1:00,8    10.

  Magalhaes B. - Magalhaes C.  Peugeot 207 S2000

+1:07,6

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.