AKTUALIZACE PO RZ19; Značka Škoda slaví vítězství i v Belgii. Pro tento podnik angažovaný Freddy Loix vyhrál, záda mu kryje Jan Kopecký. Fantastické třetí místo získává mladičký Neuville s Peugeotem 207 S2000 stáje Kronos.
Fotogalerie ze soutěže zde.
Výsledky po RZ19:
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 2:35:36,9 --- 2. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +21,4 3. Neuville N. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +2:05,5 4. Casier B. - Caesemaeker F. Škoda Fabia S2000 +4:01,8 5. Mikkelsen A. - Floene O. Ford Fiesta S2000 +5:20,9 6. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +6:06,2 7. Solowow M. - Baran M. Ford Fiesta S2000 +7:24,5 8. Betti L. - Scalvini P. Peugeot 207 S2000 +9:37,6 9. Fontana C. - Arena N. Peugeot 207 S2000 +9:53,0 10. Oleksowicz M. - Obrebowski A. Ford Fiesta S2000 +10:39,0
Výsledky po RZ13:
Kola účastníků se po servisu roztočila opět krátce před tři čtvrtě na dvě na bezmála devatenáctikilometrové RZ 10 Langemark 1. Nejrychleji tuto RZ zajel Kopecký a o 0,6 s byl pomalejší Loix. Další čas patřil také Fabii, tentokrát pilotované Casierem. Ten však ztratil bezmála třináct vteřin.
Kopecký byl nejrychlejší i na následujícím měřeném úseku. Spolu s Loixem však byli jediní ze špičky, kdo stihli tuto RZ odjet. Kvůli příliš velkému počtu diváků byla tato zkouška zrušena.
Pořádně závodit se tedy začlo opět až na RZ 12, kde nové evoluce Fabie opět ukázaly svoji rychlost. Pořadí nejrychlejších časů: Kopecký, Loix a Neuville. Zatímco Loix ztratil na Kopeckého pouze 0,6 s, Neuville již značných 15,4 s.
Při RZ 13 se účastníci rally podívali do sousední Francie, kde se vložka jela. První čtveřice jezdců se vlezla svými časy do jedné vteřiny a nejrychlejší čas patřil opět Kopeckému. O těsných 0,2 s porazil Neuvilleho, o 0,8 Magalhaese a o celou sekundu Loixe.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 1:45:43,5 --- 2. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +28,1 3. Neuville N. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +1:38,7 4. Casier B. - Caesemaeker F. Škoda Fabia S2000 +2:56,5 5. Mikkelsen A. - Floene O. Ford Fiesta S2000 +3:43,9 6. Snijers P. - Cokeleare C. Peugeot 207 S2000 +4:05,9 7. Solowow M. - Baran M. Ford Fiesta S2000 +4:48,4 8. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +4:52,2 9. Betti L. - Scalvini P. Peugeot 207 S2000 +5:29,4 10. Romain A. - Gilsoul N. Mitsubishi Lancer Evo X +5:58,7
Výsledky po RZ9:
Dnešek začal nejrychlejším časem Meeke, ale o pouhých 0,1 s pomajeli zajel velmi rchlou RZ 7 Proven - Vieterenstále vedoucí Loix. Třetí čas zajel Kopecký, následovaný Neuvillem.
Mnohem podstatnější věci se však staly na následující RZ 8. Kris Meeke se již dostával těsně za Loixe, avšak snahy bylo opět možná až přes příliž... V rychlé pravé zatáčce to přehnal a se značně poškozeným Peugeotem skončil mimo trať. Posádka je nezraněna. Zkoušku vyhrál nečekaně domácí Stephane Lhonnay na Mitsubishi. Další pořadí již nečekané není: Loix, Kopecký a Neuville.
Nic zásadního nepřinesla RZ 9, kde si Loix přisal již šestou vyhranou zkoušku. Navýšil tak svůj náskok před Kopeckým již na 30,9 s.
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 1:13:31,5 --- 2. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +30,9 3. Neuville N. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +1:03,9 4. Casier B. - Caesemaeker F. Škoda Fabia S2000 +2:15,1 5. Mikkelsen A. - Floene O. Ford Fiesta S2000 +2:42,4 6. Snijers P. - Cokeleare C. Peugeot 207 S2000 +3:08,2 7. Solowow M. - Baran M. Ford Fiesta S2000 +3:43,3 8. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +4:06,3 9. Betti L. - Scalvini P. Peugeot 207 S2000 +4:12,4 10. Romain A. - Gilsoul N. Mitsubishi Lancer Evo X +4:41,1
Výsledky po RZ6:
Větší změny se udály ve druhých průjezdech. Na první RZ po servise havaroval Hänninen. Vypadá to, že ale zítra pojede dále.Ve vedení se udržel Loix. Druhý je Meeke a třetí Kopecký. Do první desítky se probojova i Van der Heuvel s Mitsubishi. Antonín Tlusťák s Fabií odstoupil na RZ 5. Jan Černý s Cliem je 27. absolutně a ve třídě je šestý. na nejbližší konkurenty ztrácí 26 a 28 vteřin.
Loix: "Pěkná bitva, nic není rozhodnuto,"Mikkelsen: "Jde to lépe a lépe. Nemám dobrý rozpis a má rádši šotolinu,"Fontana: "Dneska tři defekty, mám smůlu,"Kopecký: "Trošku jsem se netrfil dopneumatik, podmínky jsou záludné. Zítra to ještě zkusíme,"Meeke: "Nemohu udělat více, pekný den dneska,"
Výsledky po RZ 6
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 54:33,6 --- 2. Meeke Ch. - Nagle P. Peugeot 207 S2000 +5,8 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +22,1 4. Neuville N. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +45,7 5. Tsjoen P. - Chevaillier E. Peugeot 207 S2000 +1:10,5 6. Casier B. - Caesemaeker F. Škoda Fabia S2000 +1:31,8 7. Mikkelsen A. - Floene O. Ford Fiesta S2000 +1:58,2 8. Sniejrs P. - Cokeleare C. Peugeot 207 S2000 +2:07,2 9. Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000 +2:14,8 10.Van Den Heuvel - Kolmar M. Mitsubisi Lancer EVO IX
2:30,5
Výsledky po RZ3:
Po třetí rychlostní zkoušce se do čela dostal Freddy Loix s Valdovou Fabií. Druhý je Meeke, ale jen o 2,8. Třetí je Jan Kopecký, který byl na první RZ trošku mimo trať. Antonín Tlusťák je na dvacátém šestém místě se ztrátou téměř dvě minuty. Jan Černý s Cliem R3 je celkově 32., ve třídě A7 je osmý, se ztrátou téměř minutu na vedoucího domácího Princena.
Odstoupil Sarrazin hned na RZ 1 po havárii. Nepokračuje ani Melissa Debackere se Subaru.
Jan Kopecký: "Na třetí Rz jsme trefili kámen, jsme rádi že jsme v cíli RZ,"Chris Meeke: "Moc to klouže, obzvláště v jedné zatáčce bylo vytaháno bláto, neměl jsem to napsáno,"Juho Hänninen: "Opravdu to klouže, jedeme opatrně,"Chris Atkinson: "Není to špatné, žádný problém,"
Výsledky po RZ 3
Pořadí po RZ
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Loix F. - Miclotte F. Škoda Fabia S2000 27:24,1 --- 2. Meeke Ch. - Nagle P. Peugeot 207 S2000 +2,8 3. Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 +9,4 4. Hänninen J. - Markula M. Škoda Fabia S2000 +18,3 5. Neuville N. - Klinger N. Peugeot 207 S2000 +25,6 6. Tsjoen P. - Chevaillier E. Peugeot 207 S2000 +35,0 7. Casier B. - Caesemaeker F. Škoda Fabia S2000 +54,8 8. Mikkelsen A. - Floene O. Ford Fiesta S2000 +57,4 9. Sniejrs P. - Cokeleare C. Peugeot 207 S2000 +1:00,8 10.Magalhaes B. - Magalhaes C. Peugeot 207 S2000
+1:07,6
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?