Stéphane Sarrazin se během příštího týdne vrátí do IRC při Rally Ypres. Francouzský jezdec, který minulý týden startoval v závodu Le Mans opět usedne do Peugeotu 207 S2000
Tovární jezdec Peugeotu už letos v IRC jednou startoval, bylo to na Rally Monte Carlo, prvním díle seriálu, který se jel v lednu. Stéphane soutěž dokončil na čtvrtém místě. O jeho vůz se bude opět starat tým PH Sport.
"Až do minulého týdne jsem se plně soustředil na závod Le Mans. Neměl jsem tudíž čas myslet na rally, ale teď se to mění," říká Francouz, který v minulosti startoval jako asfaltový specialista týmu Subaru v MS a vloni skončil na Rally Monte Carlo na třetím místě.
Rally Monte Carlo 2009
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?