Guy Wilks si při incidentu, který se mu stal na Sardinii, zlomil dva obratle, potvrdil to tým Škoda UK Motorsport. Wilks zranění utrpěl, když boural se svým spolujezdcem, Philem Plughem, na úvodní zkoušce pátého podniku letošního IRC, Rally d’Italia-Sardegna.
Wilks byl letecky přepraven do nemocnice v Oristanu poté, co si ztěžoval na bolesti dolní části zad. Incident se stal ve velké rychlosti. Podle X-rays by měl mít 29-letý jezdec zlomený první a druhý bederní obratel. Není ještě jasné, jak dlouho bude trvat rekonvalescence, ale Wils zůstane v nemocnici přes noc. Pak by se mohl během pondělka vrátit do Spojeného Království. Wils k tomu řekl: „Měli jsme dobrou startovní pozici, takže jsme na to tlačili. V levotočivé zatáčce asi sedm kilometrů před cílem jsme měli chybu v rozpisu. Vyletěli jsme ze silnice ve vysoké rychlosti.“„Jsem naštvaný, že musím být v nemocnici místo toho, abych byl na zkouškách. Je to frustrující se takto zranit. Zmeškali jsme velkou příležitost a já to vím. Jsem také velmi zklamán kvůli týmu a kvůli Škodě UK,“ řekl Wilks.Navigátor, Phil Pugh, z nehody vyvázl bez zranění. Britské duo zaznamenalo vůbec první letošní odstoupení ze soutěže. Bude to také poprvé, co letos nedovezou žádné body z IRC. Patřili mezi velké favority na vítězství na této soutěži.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?