BP Ultimate Rallye im Lavanttal : Vítězen Baumschlager, Šlehofer odstoupil

rally bohemia
rally bohemia, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Tomáš Urban 9. dubna 2010 07:46
Sdílej:

AKTUALIZACE - VÝSLEDKY v cíli: Zahajující podnik rakouského mistrovství vyhrál Baumschlager. Šlehofer odstoupil.

Na první podnik mistrovství je přihlášeno mezinárodní pole 119ti posádek. Zastoupení mají kromě rakušanů také Češi, Slovinci, Italové, Maďaři, Poláci a Němci. Soutěž je situována okolo města Wolfsbergu do údolí Lavanttal nedaleko Grazu. NA soutěžící čeká 12 rychlostních testů, čtyři dnes odpoledne a osm zítra. Povrchem je asfalt, nejdelší rychlostní zkouška měří 21,17 km a je na programu dnes.

S číslem jedna pojede Andreas Aigner s devítkovým Lancerem, na paty mu bude špalat Raimund Baumschlager s Fabií S2000. Anreas Waldherr pojede opět s VW Polo S2000, chybět nebude Manfred Stohl s plynovým Subaru, ze slovinců Peljhan s Mitsubishi, z poláků Tomasz Kuchar s Peugeotem 207 S2000.

Z českých jezdců je přihlášen Jiří Tošovský s devítkovým Lancerem, mezi historiky pojede s BMW 2002 TI Aleš Jirátko s Milanem Skočovským, dále je přihlášen Jaroslav Mikulenka s Lancerem osmé evoluce a mezi dvoukolkami nechybí Jan Šlehofer se Zbyňkem Soběhartem a Fiatem Punto S1600. Mají číslo až 55, ale jsou jedni z aspirantů na vítězství mezi dvoukolkami.

Výsledky v cíli

1. R.Baumschlager - T.Zeltner Škoda Fabia Super 2000  1:50:25.32. A.Aigner - D.Weissengruber Mitsubishi Lancer EVO X +6.63. P.Winter - D.Stummer A Mitsubishi Lancer EVO IX +1:23.64. B.Harrach - A.Schindlbacher  Mitsubishi Evo IX +1:34.65. A.Waldherr - B. Ettel VW Polo S2000 +2:43.16. M.Saibel - U.Mayrhofer Mitsubishi Lancer EVO X +3:06.17. G.Grössing - B.Watzl Mitsubishi Evo IX +4:33.28. H.Gassner - K.Thannhäuser Mitsubishi EVO X  +5:03.09. A.Humar - D.Lah Subaru Impreza N14 +5:11.110.W.Kovar - S.Hofbauer Mitsubishi Lancer EVO IX +5:33.3

16.J.Tošovsky - J.Kral Mitsubishi Lancer EVO IX +8:50.0

70.A.Jiratko - M.Skocovsky BMW 2002 TI  +29:26.6 8. Historic

 

Výsledky po I. Etapě

1. A.Aigner - D. Weissengruber  Mitsubishi Lancer EVO X 39:16.62. R.Baumschlager - T. Zeltner  Škoda Fabia Super 2000 +17.13. P.Winter - D. Stummer  Mitsubishi Lancer EVO IX +49.64. H.Gassner - K. Thannhäuser  Mitsubishi EVO X +1:04.95. B.Harrach - A. Schindlbacher  Mitsubishi Evo IX  +1:08.66. A.Waldherr - B. Ettel  VW Polo S2000 A. Waldherr +1:24.77. M.Saibel- U. Mayrhofer Mitsubishi Lancer EVO X  +1:38.68. G.Grössing - B. Watzl   Mitsubishi Evo IX +1:44.59. A. Humar - D. Lah Subaru Impreza N14 +2:02.910.R. Pasteiner - G. Winter   Mitsubishi Lancer EVO IX +2:17.4

17. J.Tošovsky - J.Kral Mitsubishi Lancer EVO IX +3:24.518. M. Stohl- I.Minor Peugeot S2000 M. Stohl +3:45.8

22. J. Slehofer- Z. Sobehart Fiat Punto S1600 +4:12.5 1. F2

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.