Citroën Sport se již plně soustředí na vývoj nového vozu DS3 WRC. Vývoj C4 WRC se tedy úplně zastavil, stejně tak jako jeho výroba. Proto se šéf Citroënu, Oliver Quesnel, trošku obává situace, kdy by došlo ke zničení nějakého vozu C4 WRC na tratích světového šampionátu.
Zatímco vývoj C4 WRC je v současné době úplně zastaven, tak se veškerá pozornost vývojářů francouzské automobilky soustředí na nový model DS3 WRC. Citroën si tak musí v letošní sezoně vystačit se současným počtem vyrobených C4ek. Mimo jezdců Sébastiena Loeba a Daniho Sorda z továrního týmu využívá C4 WRC také jejich juniorský tým (jezdci Ogier a Räikkönen). Poslední dvě C4 WRC vlastní soukromník Petter Solberg. S vozem francouzské značky chtěli letos v MS startovat ještě další dva jezdci (Conrad Rautenbach a Gigi Galli), ale Citroën je musel z důvodu nedostatečné kapacity odmítnout.„Museli jsme je odmítnout. V případě, že by se něco stalo, tak bychom nebyli schopni připravit do další rally nový vůz. V Citroënu se snažíme mít vše na nejvyšší úrovni, a tak musíme občas něco zamítnout,“ říká Quesnel.„Doufám, že se v aktuální sezoně nezničí žádný z našich vozů. Jinak by mohl pro nás nastat velký problém. Je velmi těžké v současné době postavit novou C4 WRC. Stát se může cokoliv, ale jsem si jistý, že se nám podaří v letošní sezoně vystačit s tím, co máme,“ uzavírá optimistický boss Citroënu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?