Guy Wilks připustil, že byl během Rally Argentina poražen lepším jezdcem, ale doufá, že stále bude schopen bojovat s Juhou Hänninenem o titul Intercontinental Rally Challenge.
Wilks dojel v Argentině s odstupem zhruba minuty na Hänninena druhý. Na šotolinové rally dokázal získat jeden nejrychlejší čas z celkových jedenácti, které tým Škoda Motorsport vybojoval celkově. Fin také vede před Britem v průběžném pořadí seriálu o 5 bodů právě díky úspěchu z Argentiny. Nicméně slušné druhé místo z Rally Internacional de Curitiba pro Wilkse znamená, že Jižní Ameriku opouští se stejným bodovým přídělem jako Hänninen. To mu dává naději na možné předstižení Fina na čele tabulky. „OK, Juho vyhrál tuto rally celkem pohodlně a já bych na něj býval rád zatlačil, ale prostě to nešlo. Nicméně si z Ameriky vezeme stejný bodový příděl, což mi dává dobrou pozici pro zbytek šampionátu,“ říká Guy Wilks.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?