Bruno Magalhaes si myslí, že rozhodnutí komisařů, podle kterého musel během včerejší etapy startovat do jednotlivých RZ jako jedenáctý, výrazně snížilo jeho šance na úspěch při Argentinské rally.
Jezdec týmu Peugeot Portugal, Bruno Magalhaes, není spokojen se svou včerejší pozicí, kterou obdržel od pořadatelů. Ti rozhodovali o pořadí jezdců, ve kterém budou startovat do rychlostních zkoušek, podle předešlých zkušeností.Portugalec obsadil v první etapě celkově osmé místo, přesto si myslí, že ho zhoršující se podmínky na tratích RZ značně přibrzdily: „Bylo to velmi složité a nevím, proč jsem dostal takovou pozici. Na trati už bylo hodně bláta a vyhrabaného písku. Na takovém povrchu se jen velmi těžko hledá trakce.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?