Bruno Magalhaes si myslí, že rozhodnutí komisařů, podle kterého musel během včerejší etapy startovat do jednotlivých RZ jako jedenáctý, výrazně snížilo jeho šance na úspěch při Argentinské rally.
Jezdec týmu Peugeot Portugal, Bruno Magalhaes, není spokojen se svou včerejší pozicí, kterou obdržel od pořadatelů. Ti rozhodovali o pořadí jezdců, ve kterém budou startovat do rychlostních zkoušek, podle předešlých zkušeností.Portugalec obsadil v první etapě celkově osmé místo, přesto si myslí, že ho zhoršující se podmínky na tratích RZ značně přibrzdily: „Bylo to velmi složité a nevím, proč jsem dostal takovou pozici. Na trati už bylo hodně bláta a vyhrabaného písku. Na takovém povrchu se jen velmi těžko hledá trakce.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?