Guy Wilks připouští, že boj o vítězství během Rally Argentina, která se odehrává již tento týden, bude velmi otevřený. Na třetím závodu IRC se sejde silná konkurence.
Jezdec týmu Škoda UK je zatím v průběžném pořadí IRC na druhém místě. V Argentině má velká očekávání, protože se mu zde podařilo v roce 2006 v rámci Juniorského šampionátu zvítězit.„Nasser Al-Attiyah zná místní tratě velmi dobře, ale nemyslím si, že by mohl mít nějaký jezdec výhodu. Nikdy by neměl profitovat ze znalosti tratí, možná až na Frederica Villagru, který zná místní soutěže velmi dobře. Ten se ale zase bude muset sžívat s novým vozem. I pro mě je Škodovka stále nové auto,“ říká Guy.„Takový Kris Meeke zná svůj Peugeot 207 S2000 velmi dobře. Jenže zase jeho zkušenosti v Argentině nejsou velké,“ pokračuje Brit. Jedním z vrcholů dosavadní kariéry Gue Wilkse je právě vítězství v Argentině nebo třeba druhé místo na Rally v Brazílii. Shrňme si tedy výčet možných favoritů v Argentině: Al-Attiyah, Meeke, Villagra, Wilks, Hänninen a Kopecký. Překvapit určitě může i Bruno Magalhaes, který má k dispozici stále výtečný Peugeot 207 S2000.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.