Guy Wilks připouští, že boj o vítězství během Rally Argentina, která se odehrává již tento týden, bude velmi otevřený. Na třetím závodu IRC se sejde silná konkurence.
Jezdec týmu Škoda UK je zatím v průběžném pořadí IRC na druhém místě. V Argentině má velká očekávání, protože se mu zde podařilo v roce 2006 v rámci Juniorského šampionátu zvítězit.„Nasser Al-Attiyah zná místní tratě velmi dobře, ale nemyslím si, že by mohl mít nějaký jezdec výhodu. Nikdy by neměl profitovat ze znalosti tratí, možná až na Frederica Villagru, který zná místní soutěže velmi dobře. Ten se ale zase bude muset sžívat s novým vozem. I pro mě je Škodovka stále nové auto,“ říká Guy.„Takový Kris Meeke zná svůj Peugeot 207 S2000 velmi dobře. Jenže zase jeho zkušenosti v Argentině nejsou velké,“ pokračuje Brit. Jedním z vrcholů dosavadní kariéry Gue Wilkse je právě vítězství v Argentině nebo třeba druhé místo na Rally v Brazílii. Shrňme si tedy výčet možných favoritů v Argentině: Al-Attiyah, Meeke, Villagra, Wilks, Hänninen a Kopecký. Překvapit určitě může i Bruno Magalhaes, který má k dispozici stále výtečný Peugeot 207 S2000.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?